THEWATCH зробили ребрендинг, щоб розвивати «годинникову культуру» в Україні
21 Ноя 2019, 08:30

THEWATCH зробили ребрендинг, щоб розвивати «годинникову культуру» в Україні

Мультибрендовий магазин THEWATCH існує з 2015 року. За цей час компанія створила функіцональну онлайн-палатформу для вибору годинників, а також відкрила три офлайн-точки. Перед запуском великого флагмансього магазину на Великій Васильсківський, THEWATCH звернувся до креативної агенції I am IDEA для створення нової бренд-стратегії.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Основою стратегії стало спостереження, що більшість годинникових магазинів мають за мету продати найдорожчий товар без наміру занурити покупця у деталі та розказати про принципи, що допоможуть знайти найкращу модель. 

Була визначена нова місія компанії — сформувати поняття «годинникової культури» та зробити вибір годинників свідомим. Таким чином, THEWATCH перестав бути магазином, а став натомість місцем вибору годинників. 

Для аудиторії THEWATCH годинник — особливий аксесуар. Він відображає стиль та настрій людини сьогодні. Може бути брутальним чи тендітним, спортивним або вишуканим. Проте не завжди зрозуміло, який краще обрати. Для цього існують THEWATCH, що допоможуть підібрати той самий, який стане яскравим доповненням образу. 

Для трансляції нового позиціонування I am IDEA розробили оновлену айдентику. Лого стало продовженням загальної стратегії, стало більш зрозумілим та впевненим.

«Годинник — це безліч прихованих корпусом маленьких деталей, що забезпечують його роботу, — коментує Ігор Фінашкін, креативний директор I am IDEA, — Нові фірмові елементи — це метафора, що демонструють невеличкі, але важливі частинки літер логотипу, які також працюють разом та створюють єдину систему». 

Один із символів оновленного логотипу використали для зовнішньої та внутрішньої реклами. Тепер бренд має власний помітний голос. 

«Для THEWATCH важливо, аби людина могла зануритися у світ годинників, бо вважаємо, що цей світ цікавезним. — розповідає Ілля Степаненко, засновник THEWATCH, — Ми хотіли, щоб це прагнення було відображене в нашій айдентиці та позиціонуванні. Зрозуміли, що маємо стати більш яскравими на противагу класичному консерватизму інших годинникових брендів. Разом з тим хочемо зберегти експертність. В результаті вийшов жовто-чорний THEWATCH. I am IDEA систематизували наші бачення та ідеї, змогли транслювати їх через дизайн, позиціонування та тон голосу бренду. Разом ми визначилися із місією компанії — розвиток годинникової культури в Україні». 

Расскажите друзьям про новость