Тетяна Свєтлова очолила маркетинг каналу СТБ
10 Янв 2020, 17:06

Тетяна Свєтлова очолила маркетинг каналу СТБ

Наприкінці 2019 року в дивізіоні «Мовлення» медіагрупи StarLightMedia відбулися кадрові перестанови. Новою директоркою з маркетингу телеканалу СТБ стала Тетяна Свєтлова. Тетяна має багаторічний досвід роботи у телекомунікаційних та медійних компаніях. Керувала маркетинговою функцію на каналах ТЕТ, ТРК Україна. Працювала у великих національних і міжнародних компаніях, таких як «Coca-Cola Company» і «Київстар».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Я рада приєднатися до однієї з найуспішніших медіа-команд України. Телеканал СТБ проходить зараз важливий процес трансформації та перепозиціонування, і для мене це цікавий особистий і професійний виклик. Впевнена, що разом із командою ми зможемо вивести бренд СТБ на якісно новий рівень і укріпимо лідерські позиції в серцях наших глядачів», — коментує Тетяна Свєтлова. 

Раніше місце маркетинг-директора каналу СТБ займав Андрій Орнатський, який з листопада 2019 року очолив маркетинг іншого дивізіону групи StarLightMedia —  PayTV&Digital. «Моє першочергове завдання — це ефективна стратегія подальшого розвитку єдиного дивізіону PayTV&Digital, яка ще більше укріпить позиції холдингу на ринку цифрового бізнесу. Також я продовжу тісну співпрацю з дивізіоном «Мовлення» в якості консультанта з питань розробки маркетингових стратегій та аналітики телеканалів групи StarLightMedia», — відмітив Андрій Орнатський. 

Расскажите друзьям про новость