Наприкінці 2019 року в дивізіоні «Мовлення» медіагрупи StarLightMedia відбулися кадрові перестанови. Новою директоркою з маркетингу телеканалу СТБ стала Тетяна Свєтлова. Тетяна має багаторічний досвід роботи у телекомунікаційних та медійних компаніях. Керувала маркетинговою функцію на каналах ТЕТ, ТРК Україна. Працювала у великих національних і міжнародних компаніях, таких як «Coca-Cola Company» і «Київстар».
«Я рада приєднатися до однієї з найуспішніших медіа-команд України. Телеканал СТБ проходить зараз важливий процес трансформації та перепозиціонування, і для мене це цікавий особистий і професійний виклик. Впевнена, що разом із командою ми зможемо вивести бренд СТБ на якісно новий рівень і укріпимо лідерські позиції в серцях наших глядачів», — коментує Тетяна Свєтлова.
Раніше місце маркетинг-директора каналу СТБ займав Андрій Орнатський, який з листопада 2019 року очолив маркетинг іншого дивізіону групи StarLightMedia — PayTV&Digital. «Моє першочергове завдання — це ефективна стратегія подальшого розвитку єдиного дивізіону PayTV&Digital, яка ще більше укріпить позиції холдингу на ринку цифрового бізнесу. Також я продовжу тісну співпрацю з дивізіоном «Мовлення» в якості консультанта з питань розробки маркетингових стратегій та аналітики телеканалів групи StarLightMedia», — відмітив Андрій Орнатський.