Тестдрайв вслепую в новой рекламе Volvo
15 Дек 2010, 08:19

Тестдрайв вслепую в новой рекламе Volvo

 

В рекламной кампании от новозеландского агентства  Special профессиональный гонщик Джонни Рейд (Jonny Reid) проводит тест драйв нового Volvo S60 на трассе Hampton Downs  вслепую. Теглайн кампании: «Новая Volvo S60. Ее следует почувствовать, чтобы поверить в нее».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

 

Расскажите друзьям про новость