Тестдрайв вслепую в новой рекламе Volvo
15 Дек 2010, 08:19

Тестдрайв вслепую в новой рекламе Volvo

 

В рекламной кампании от новозеландского агентства  Special профессиональный гонщик Джонни Рейд (Jonny Reid) проводит тест драйв нового Volvo S60 на трассе Hampton Downs  вслепую. Теглайн кампании: «Новая Volvo S60. Ее следует почувствовать, чтобы поверить в нее».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

 

Расскажите друзьям про новость