Телеканал «Київ» провів благодійний телемарофон
09 Июн 2008, 14:10

Телеканал «Київ» провів благодійний телемарофон

Телеканал «Київ» (Київський Медіа Холдинг) вперше у своїй історії провів у прямому ефірі благодійний телемарафон

Телеканал «Київ» провів благодійний телемарофон

Телеканал «Київ» (Київський Медіа Холдинг) вперше у своїй історії провів у прямому ефірі благодійний телемарафон.
 
Акція телеканалу під назвою «Наші діти. Чужих дітей не буває» проходила 8-го червня з 18 до 20 години з метою збору коштів на придбання та встановлення обладнання для професійно-технічної освіти Бабанської спеціальної школи-інтернату Уманського району Черкаської області, де навчаються діти з фізичними та розумовими вадами.
За словами Юрія Гусєва, члена правління фонду «Україно! Я за тебе!», співорганізатора проведення телемарафону, вчорашня акція здійснила величезний резонанс. «Станом на сьогодні, 9 червня, вже надійшло 2900 смс-повідомлень вартістю 5 грн. за одне повідомлення, окрім цього сьогодні, наступного дня після проведення телемарафону йдуть та телефонують люди з пропозиціями допомогти Бабанській спеціальній школі-інтернату, – повідомив Юрій Гусєв.
 
Телемарафон транслювався з Київської міської галереї «Лавра», де спеціально для його проведення були змонтовані студійні декорації. Вели телемарафон на двох окремих майданчиках ведучий телеканалу «Київ» Ігор Пупков та актриса Ольга Сумська, яка відвідала Бабанську школу-інтернат два тижні тому.
 
Всього, присутніми в студії телемарафону було близько 40 осіб, серед яких Народний артист України, радник президента України з питань культури Володимир Гришко, заступник голови КМДА з гуманітарних писань Віталій Журавський, керівники та вихованці Бабанської школи-інтернату, фахівці з питань технічно-професійної освіти, «Міс України – 2008» Ірина Журавська, Заслужена артистка України Наталія Шелепницька, представники київської влади, керівники та волонтери Фонду «Україно! Я за тебе!».
 
Всі роботи, пов’язані з підготовкою та проведенням телемарафону, були виконані виключно силами фахівців Київського Медіа Холдингу, які відмовились від оплати за свою роботу, пов’язану з проведенням телемарафону «Наші діти. Чужих дітей не буває», проведену у позаробочий час.
За даними маркетингової кампанії GFK Ukraine рейтинг телемараофну по аудиторії «Київ 18+» склав 0,96% (3,76%).
 
Київський Медіа Холдинг планує надалі брати участь у подібних широкомасштабних благодійних проектах.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео