Телеканал «1+1» збільшив свою частку на третину
14 Сен 2009, 10:08

Телеканал «1+1» збільшив свою частку на третину

За підсумками прем'єрного тижня нового сезону, частка аудиторії телеканалу «1+1» у прайм-таймі (19.00-23.00) зросла на третину і склала 12% (аудиторія 18-54, міста 50 тис+). Це дозволило каналу закріпити за собою друге місце у рейтинговій таблиці.

Найуспішнішими лінійками стали 2 праймові серіали телеканалу: серіал «Крем» пройшов із середньою часткою 13,4%, серіал «Маргоша» із середньою часткою 17,8%.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Нагадаємо, 7 вересня телеканал «1+1» розпочав новий телевізійний сезон.

Дані компанії GFK-Ukraine

Аудиторія 18-54 (міста 50тис+) є цільовою аудиторією телеканалу «1+1», за якою здійснюються продажі рекламного часу

Расскажите друзьям про новость

Новое видео