За підсумками прем'єрного тижня нового сезону, частка аудиторії телеканалу «1+1» у прайм-таймі (19.00-23.00) зросла на третину і склала 12% (аудиторія 18-54, міста 50 тис+). Це дозволило каналу закріпити за собою друге місце у рейтинговій таблиці.
Найуспішнішими лінійками стали 2 праймові серіали телеканалу: серіал «Крем» пройшов із середньою часткою 13,4%, серіал «Маргоша» із середньою часткою 17,8%.
Нагадаємо, 7 вересня телеканал «1+1» розпочав новий телевізійний сезон.
Дані компанії GFK-Ukraine
Аудиторія 18-54 (міста 50тис+) є цільовою аудиторією телеканалу «1+1», за якою здійснюються продажі рекламного часу