Телеглядацька асоціація батьків України пропонує супроводжувати рекламні блоки на ТБ зворотнім хронометражем
23 Июл 2007, 09:25

Телеглядацька асоціація батьків України пропонує супроводжувати рекламні блоки на ТБ зворотнім хронометражем

Громадська організація «Телеглядацька асоціація батьків України» має намір звернутися до Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації та Кабінету Міністрів України із пропозицією внесення змін до чинного законодавства України стосовно телереклами.

Як наголошується у повідомленні, сучасний спосіб розміщення реклами на телебаченні, коли фільм або програма переривається у найбільш кульмінаційний момент, є некоректним відносно телеглядачів, оскільки телеканали не надають повну та достовірну інформацію про тривалість рекламних блоків. Це, на думку асоціації, спричиняє тиск на глядача, експлуатуючи природне небажання перемикати канал через страх пропустити продовження фільму.

З метою припинення такого тиску у зверненні до органів державної влади міститиметься пропозиція юридично закріпити обов’язкове супроводження телевізійних рекламних блоків зворотнім хронометражем.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео