Таня Пренткович: «Я навіть знаю, як моя реклама зробила оборот в $240 тис. за два роки»
16 Ноя 2021, 14:42

Таня Пренткович: «Я навіть знаю, як моя реклама зробила оборот в $240 тис. за два роки»

Таня Пренткович — одна із самих популярних блогерок в Україні, у неї 1,2 млн фоловерів в Instagram. Таня сама вже є людиною-брендом, тому як ніхто інший розуміється на ефективному інфлюенс-маркетингу. На своїй сторінці вона рекламує топові національні та міжнародні бренди.

Для більш ефективної комунікації з брендами Таня створила агенцію prentkovych agency, яка сьогодні вийшла за рамки SMM і надає послуги брендингу, продакшену та надзвичайно популярного сьогодні розвитку особистого бренду.

Про особливості локальної агенції та цінність інфлюенс-маркетингу MMR розпитав у блогерки особисто. Також ексклюзивний коментар про розцінки блогерів рівня Тані Пренткович надав Євгеній Таллер, CEO WhyNot? Enot.

Чи погоджуєтесь ви з тим, що традиційні методи реклами втрачають свої позиції у порівнянні з інфлюенс-маркетингом?

Я вважаю, що реклама працює в комплексі. Не інфлюенс-маркетингом єдиним! Часто потрібно близько 20-ти дотиків до аудиторії з різних сторін, аби донести цінність продукту і щоб клієнт хотів вас купити. Але так, я вважаю, що інфлюенсери зараз значно випереджають глянець та зовнішню рекламу по охопленню і співвідношенню ціни. Телебачення переходить в YouTube, і все частіше на шоу запрошують блогерів, аби збільшити собі трафік, по-іншому ніяк.

Що лякає чи зупиняє бізнес у роботі з інфлюенсерами? 

Всім зрозумілі бігборди чи реклама на радіо, а що таке блогери і чому 15 секунд із життя коштує $1 тис., поки не всі розуміють. Це щось нове! Я працюю з рекламою вже шостий рік, але й досі у моїй практиці є «динозаври», які не вірять в інфлюенсерів, або у когось міг бути гіркий досвід, адже не всі блогери якісно виконують свою роботу, і часто один негативний випадок може поставити хрест на подальшій співпраці з іншими. Тому головне правильно обрати свого інфлюенсера, і буде усім щастя і результат.

Наскільки співпраця з блогерами себе виправдовує та для яких бізнесів найкраще конвертує?

Три моїх сторіз можуть принести $10 тис. і більше.

Я продавала через Instagram абсолютно все! Від бруківки та суконь до автомобілів та будинків. Тут справді можна продати будь-що. Головне підібрати підхід і правильну цільову. Три моїх сторіз можуть принести $10 тис. і більше. Я навіть знаю, як моя реклама зробила оборот в $240 тис. за два роки. Все класно працює, головне вміти ним користуватися і розуміти, що реклама — це зачасту лотерея. Тому потрібно аналізувати і шукати свій спосіб.

Як трансформується агентський бізнес в Україні? Які в нього перспективи?

Щоб не витрачати величезні бюджети на рекламу, яка не працює, бренди звертаються до нас. Ми знаємо ринок і який інфлюенсер буде релевантний саме вашому продукту. Ми розвиваємося відповідно до запиту клієнтів. Так у нас з’явилися послуги брендингу, продакшену, а зараз і ведення особистих брендів. Останнє зараз на піку популярності, адже з прокачаним особистим брендом в соцмережах будь-який новий проект стартує значно легше і результативніше.

У якого рівня агенцій більше перспектив: локальних чи представництв міжнародних груп?

Враховуючи, що ми локальна агенція, я відповім, що у локальних 🙂 Насправді нашим великим плюсом є те, що ми є і блогером, і брендом. Працюємо з двох сторін реклами, подвійний досвід.

Які кейси інфлюенс-маркетингу вас найбільше надихають?

Дуже важко надати точну відповідь відносно кейсів, а точніше когось виділити. Адже ми щодня слідкуємо за трендами та бачимо купу інформації.


Коментар Євгенія Таллера, CEO WhyNot? Enot

Якщо брати рекламу продукту, який не передбачає збільшення вартості (алкоголь, тютюнові вироби), то в середньому публікація у блогера-мільйонника варіюватиметься від $1500 до $2500 за фото і $2000-$3000 за відео, серія сторіз (3-4 шт.) обійдеться в $800-$1500.
Євгеній Таллер
CEO WhyNot? Enot

Кавер: Фото — з Instagram Тані Пренткович. Обробка — MMR

Расскажите друзьям про новость