TABASCO выпустили проникновенный ролик о Сухопутных войсках Украины.
10 Окт 2016, 08:54

TABASCO выпустили проникновенный ролик о Сухопутных войсках Украины.

Украинские креативщики на волонтерских началах выпустили масштабный социальный ролик, посвященный воинам Сухопутных войск Украины. Видео рассказывает о войсках и приглашает украинцев поступить на контрактную службу. «Це був один із найскладніших сценаріїв соціального ролика. Потрібно було знайти символ для сухопутних військ – простий, людяний, позбавлений удаваного героїзму та шароварщини. Цим символом стала лопатка піхотинця», отмечает один из авторов проекта Александр Смирнов,  TABASCO. «Коли Саша (Олександр Смирнов) попросив мене зняти цей проект, я відразу відчув, що ми зробимо щось дуже сильне. Я поділяю прагнення українців в їхній боротьбі за свободу. Я сам в минулому солдат Ізраїльського спецназу та знаю не з чуток, що таке поле бою. Разом ми зробили все, щоб наш фільм вийшов справжнім», прокомментировал режиссер Эли Свердлов. «Ми хотіли показати У ролику показані прості речі та справжні люди: солдати та офіцери Сухопутних військ України. Це не супергерої з фільмів. Коли ти спілкуєшся з ними, бачиш звичайних хлопців. Але є речі, які виокремлюють їх поміж інших – справжні воля та дух. Це сила нашої армії. Хочеться також відзначити колосальний ентузіазм та згуртованість всіх учасників проекту, а це люди з різних сфер. Така консолідація ще раз доводить: ми змінюємося, змінюється країна», – сказав Гнат Коробко, K&K Group. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость