«Свинство» на наружных носителях
29 Июл 2008, 06:10

«Свинство» на наружных носителях

Образ одного и того же животного совершенно по-разному используется в разных сюжетах. Так, если в рекламе дезодоранта Rexona свинка предстаёт как нечто отталкивающее и постыдное, подлежащее уничтожению, то в постерах, рекламирующих магазин NAFNAF, она — символ процветания и успеха.

 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

   

Расскажите друзьям про новость