«Свій Тарас»: нова кампанія для «Квасу Тараса Хлібного»
25 Май 2021, 15:15

«Свій Тарас»: нова кампанія для «Квасу Тараса Хлібного»

McCann Kyiv запустив нову комунікацію для «Квасу Тараса Хлібного».

У кожній сім’ї є хтось чи щось, що збирає рідних разом. Приміром, тато з його фірмовими шашликами, день народження бабусі, домашній улюбленець… Словом, той, хто об’єднує родини, як «Квас Тарас Хлібний». Адже довкола нього вже багато років збираються сім’ї за одним столом. 

В ефір вийшли дві сімейні історії: рекламний і спонсорський ролик для відомого кулінарного шоу.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Також бренд оновив дизайн і підкріпив комунікацію рекламою для outdoor і digital.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео