Свідома мнемоніка у кампанії KLO
11 Июн 2020, 12:30

Свідома мнемоніка у кампанії KLO

Про знижку до -5 грн за літр пального на АЗС KLO чули усі. Тому чергове нагадування про неї ризикувало звучати як шум. Michurin вирішили не вигадувати «більше ніж знижку», а чесно показати її.

Так з’явилася ідея про свідому мнемоніку. Знижку зробили тією самою піснею, яку не можеш викинути з голови увесь ранок. Такий собі guilty pleasure у стилі «нума нума йей» та «па-па американо».

Для цього Michurin створили абсурдні образи вогнерогих оленів, окунів-перукарів та кото-переповнених ліжечок. Новий сюжет виходив кожен місяць.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Одного пана кампанія навіть надихнула на цілу оду про KLO.

Расскажите друзьям про новость