Свідома мнемоніка у кампанії KLO
11 Июн 2020, 12:30

Свідома мнемоніка у кампанії KLO

Про знижку до -5 грн за літр пального на АЗС KLO чули усі. Тому чергове нагадування про неї ризикувало звучати як шум. Michurin вирішили не вигадувати «більше ніж знижку», а чесно показати її.

Так з’явилася ідея про свідому мнемоніку. Знижку зробили тією самою піснею, яку не можеш викинути з голови увесь ранок. Такий собі guilty pleasure у стилі «нума нума йей» та «па-па американо».

Для цього Michurin створили абсурдні образи вогнерогих оленів, окунів-перукарів та кото-переповнених ліжечок. Новий сюжет виходив кожен місяць.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Одного пана кампанія навіть надихнула на цілу оду про KLO.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео