SuperCat рятує світ від КОТОстрофи
08 Окт 2019, 11:22

SuperCat рятує світ від КОТОстрофи

Компанія COLLAR випустила перший ролік для деревного наповнювача для котячого лотка. Як зазначає Анастасія Галиба, начальник відділу маркетингу компанії COLLAR, при створенні продукту були враховані всі побажання власників домашніх тварин: поглинання запаху, економічність, екологічність та легкість в утилізації.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Рекламний ролик SuperCat став першим для Компанії COLLAR, перший для товарної групи та перший для команди Vertigo, коли головні ролі дістались пухнастим акторам, а роботу необхідно було зробити в найкоротші терміни. 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео