У Сумах під час проведення громадських слухань презентували комунікаційну і візуальну концепцію бренду міста, логотип і слоган. Над новим брендингом 5 місяців працювало РВО «Шоколад». В його ідею покладено тезу про те, що місто Суми дає можливість бачити важливе та жити важливим, зазначає cukr.city.
Фірмовими кольорами Сум стали: блакитний озерний, шляхетний смарагдовий, палкий червоний, оптимістичний жовтий та чарівний синій.
У офіційному шрифті бренду і великі, і малі літери мають однаковий розмір.
Новий рекламний слоган міста складається з двох частин, які можна використовувати як разом, так і окремо: «Важливо побачити» та «Побачити важливе».
Авторами також передбачене використання динамічних слоганів, які можна побудувати за модульною сіткою, вписавши слова між великими літерами логотипу С, У, М та И.
Щоб об’єднати обидві частини слогана, команда розрозників візуально поєднала літери О та Е. Таким чином, кожен може читати слоган так, як він йому більше подобається.
Автори завляють, що крапки у логотипі символізують об’єкти, події та жителів міста, бо «Суми — це більше, ніж ми бачимо». Їх вони називають «щастинками» — щасливими частинками міста.