Суми отримали новий логотип і бренд міста
18 Дек 2019, 12:02

Суми отримали новий логотип і бренд міста

У Сумах під час проведення громадських слухань презентували комунікаційну і візуальну концепцію бренду міста, логотип і слоган. Над новим брендингом 5 місяців працювало РВО «Шоколад». В його ідею покладено тезу про те, що місто Суми дає можливість бачити важливе та жити важливим, зазначає cukr.city. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Фірмовими кольорами Сум стали: блакитний озерний, шляхетний смарагдовий, палкий червоний, оптимістичний жовтий та чарівний синій. 

У офіційному шрифті бренду і великі, і малі літери мають однаковий розмір. 

Новий рекламний слоган міста складається з двох частин, які можна використовувати як разом, так і окремо: «Важливо побачити» та «Побачити важливе». 

Авторами також передбачене використання динамічних слоганів, які можна побудувати за модульною сіткою, вписавши слова між великими літерами логотипу С, У, М та И. 

Щоб об’єднати обидві частини слогана, команда розрозників візуально поєднала літери О та Е. Таким чином, кожен може читати слоган так, як він йому більше подобається. 

Автори завляють, що крапки у логотипі символізують об’єкти, події та жителів міста, бо «Суми — це більше, ніж ми бачимо». Їх вони називають «щастинками» — щасливими частинками міста. 

Расскажите друзьям про новость