Сухі сніданки Start провели редизайн упаковки, щоб наздогнати аудиторію
12 Июл 2019, 06:34

Сухі сніданки Start провели редизайн упаковки, щоб наздогнати аудиторію

На зміни наважилися після досліджень. Маркетологи виявили, що стара упаковка підходила дітям 5-7 років, а продукт орієнтується на аудиторію 8-12 років. Тож належало осучаснити персонажів, змінити шрифти, попрацювати над композицією та кольорами. Все, щоб залишитися впізнаваними і при цьому виглядати актуально для складної аудиторії між дитинством і підлітковим віком. Трансформаціями займалося агентство dozen.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Занадто дитяче враження створювали бренд-герої, що нагадували мультики для наймолодших. В процесі редизайну кожному з трьох персонажів продумали характер, уподобання, зовнішній вигляд. Усього створили 15 образів, обравши актуальну для дітей 3д-стилістику. Лев став екстремалом, що обирає динамічні розваги. Зебра — модною штучкою, яка любить проводити час в компанії друзів. Коала — спокійною інтровертною натурою. Разом з ілюстратокою Анною Кулаковською промалювали їх до найменших деталей — щоб зовнішній вигляд відповідав дитячим уявленням про моду.

Для підкреслення динаміки героїв та більш гармонійної композиції тло зробили мінімалістичним, прибравши зайві деталі. Назви SKU запропонували в стилістиці стікерів і осучаснили шрифт. Ретельно попрацювали також над зворотнім боком упаковки. Традиційні для продукту ігри зробили більш цікавими для аудиторії. Правила тепер розповідають персонажі, а сюжети ігор відповідають їхнім характерам.

«Масштабний редизайн Start потребував роботи над кожною деталлю. Ілюстрації, ігри, шрифти, узгодження кольорів, зміна тла, історія кожного сюжету — проект став співпрацею команди Start, нашого агентства та багатьох досвідчених колег», — розповідає директор dozen Максим Лесняк.

Продукт з оновленим дизайном вже на полицях, отримує позитивні відгуки, діти його впізнають та радіють апгрейду.

Расскажите друзьям про новость