30 Июл 2019, 13:30

Stylus запустив рекламу у стилі передвиборних кампаній

На честь свого Дня народження Stylus спільно з відділом digital-комунікацій Promodo проводить досить сміливу рекламну кампанію. Тема кампанії не прив’язана до самого свята, хоча сам привід знижок згадується. Замість звичної споживачеві кампанії вся рекламна акція дуже схожа на політичну рекламу початку 2000-х.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Тема досить небезпечна та слизька, але саме завдяки такому неординарному підходу бренд Stylus демонструє свою рішучість та сміливість. 

Нагадаємо, що раніше агентство Promodo запустило інше вірусне відео для Rozetka.ua за участі співачки Jerry Heil, в якому обігрувався її травневий хіт «‎Охрана, отмєна»‎. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео