Студентки Projector оновили візуальний стиль для ініціативи Доступно.UA
25 Мар 2021, 12:35

Студентки Projector оновили візуальний стиль для ініціативи Доступно.UA

Доступно.UA, громадська ініціатива, що поширює ідеї інклюзії та доступності, зробила ребрендинг: змінила логотип та оновила візуальну комунікацію у соціальних мережах. Над айдентикою працювали студентки курсу Graphic Design Beginning школи Projector. 

В основі логотипу: зелене коло та шрифтовий напис DOSTUPNO. Нова айдентика символізує простоту та позитив, нескінченний розвиток і взаємодію. Вона зорієнтована на комунікацію через діджитал та використовує насичені кольори, яскраві стікери та масивні шрифти. Такий візуальний стиль відображає головні принципи ініціативи: говорити легко та з гумором про важливість соціальних змін. Разом із новою айдентикою, змінилася і назва мобільного додатку ініціативи: онлайн-мапи локацій, доступних та зручних для всіх. Тепер її можна знайти у App Store та Google Play за назвою DOSTUPNO. 

было/стало

Ми придумали логотип зі смайликом та салатову кольорову гаму ще у 2015 році, коли були просто волонтерською тусовкою. Сьогодні ми — медіа, яке змінює свідомість людей та надихає, і нова айдентика саме про це. Вона допоможе нам ще яскравіше поширювати наші ідеї через жарти, мотивацію та об’єднання всіх, хто готовий діяти та змінювати себе та суспільство”, — коментує засновник ініціативи Доступно.UA Дмитро Щебетюк. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Куратор курсу в Projector Діма Музиченко розповідає про співпрацю з Доступно.UA: “Організація має певну впізнаваність, і ми мали знайти та передати нові сенси, не розмиваючи її. Студенти мали не лише зрозуміти проєкт, а й відчути його. Для цього я вимагав по 20-30 ідей від кожного, після чого ми індивідуально розбирали кожну ідею, аналізували, залишали найсильніші, допрацьовували і знову аналізували. Так ми відходили від ідей першого порядку і переходили до розробки візуальної складової.” Команда Доступно.UA зупинила вибір на двох візуальних стилях від UI/UX дизайнерки Ольги Литвиненко та графічної дизайнерки, майстрині каліграфії Оксани Учителевої, які вирішили поєднати. Робота тривала з листопада 2020 року. 

графические элементы

В айдентику я вклала відчуття значущості, масштабності, яскравості і напрямки в майбутнє. У ній немає місця зневірі і співпереживання. Оформлення заголовків “капсом”, інклюзивна палітра кольорів, позитивні стікери, що передають напрям і рух — це те, про що для мене Доступно.UA”, — коментує дизайнерка Оксана Учителева.

Попереду — зміна сайту та виготовлення мерчу організації. Його зможуть придбати всі охочі підтримати ініціативу та поширювати її ідеї. 

Расскажите друзьям про новость