Студентки Projector оновили візуальний стиль для ініціативи Доступно.UA
25 Мар 2021, 12:35

Студентки Projector оновили візуальний стиль для ініціативи Доступно.UA

Доступно.UA, громадська ініціатива, що поширює ідеї інклюзії та доступності, зробила ребрендинг: змінила логотип та оновила візуальну комунікацію у соціальних мережах. Над айдентикою працювали студентки курсу Graphic Design Beginning школи Projector. 

В основі логотипу: зелене коло та шрифтовий напис DOSTUPNO. Нова айдентика символізує простоту та позитив, нескінченний розвиток і взаємодію. Вона зорієнтована на комунікацію через діджитал та використовує насичені кольори, яскраві стікери та масивні шрифти. Такий візуальний стиль відображає головні принципи ініціативи: говорити легко та з гумором про важливість соціальних змін. Разом із новою айдентикою, змінилася і назва мобільного додатку ініціативи: онлайн-мапи локацій, доступних та зручних для всіх. Тепер її можна знайти у App Store та Google Play за назвою DOSTUPNO. 

было/стало

Ми придумали логотип зі смайликом та салатову кольорову гаму ще у 2015 році, коли були просто волонтерською тусовкою. Сьогодні ми — медіа, яке змінює свідомість людей та надихає, і нова айдентика саме про це. Вона допоможе нам ще яскравіше поширювати наші ідеї через жарти, мотивацію та об’єднання всіх, хто готовий діяти та змінювати себе та суспільство”, — коментує засновник ініціативи Доступно.UA Дмитро Щебетюк. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Куратор курсу в Projector Діма Музиченко розповідає про співпрацю з Доступно.UA: “Організація має певну впізнаваність, і ми мали знайти та передати нові сенси, не розмиваючи її. Студенти мали не лише зрозуміти проєкт, а й відчути його. Для цього я вимагав по 20-30 ідей від кожного, після чого ми індивідуально розбирали кожну ідею, аналізували, залишали найсильніші, допрацьовували і знову аналізували. Так ми відходили від ідей першого порядку і переходили до розробки візуальної складової.” Команда Доступно.UA зупинила вибір на двох візуальних стилях від UI/UX дизайнерки Ольги Литвиненко та графічної дизайнерки, майстрині каліграфії Оксани Учителевої, які вирішили поєднати. Робота тривала з листопада 2020 року. 

графические элементы

В айдентику я вклала відчуття значущості, масштабності, яскравості і напрямки в майбутнє. У ній немає місця зневірі і співпереживання. Оформлення заголовків “капсом”, інклюзивна палітра кольорів, позитивні стікери, що передають напрям і рух — це те, про що для мене Доступно.UA”, — коментує дизайнерка Оксана Учителева.

Попереду — зміна сайту та виготовлення мерчу організації. Його зможуть придбати всі охочі підтримати ініціативу та поширювати її ідеї. 

Расскажите друзьям про новость