Студенти курсу Global Marketing Communications у Projector розробили комунікаційну стратегію для просування туристичного бренду України. Уже запущено офіційну Instagram-сторінку, серію промо та рекламний кампейн Visit Ukraine — Summer in Ukraine.
20 липня в Міністерстві закордонних справ представили комунікаційну стратегію популяризації туристичного бренду України, розроблену студентами курсу Анастасії Марушевської Global Marketing Communications в Projector. Мета нової стратегії — покроково розбудовувати бренд України на міжнародному рівні та змінити ставлення іноземців до нашої країни, як місця туристичної дестинації.
«Бренд України вже давно хвилює мене. Я багато подорожую й зараз живу в іншій країні, тому спостерігаю дуже низький рівень знання про країну. Мої друзі знають, як я обурююся відсутністю нормальної комунікації з боку України, тому цей проєкт був знаком, що в державних органах є люди, яких це турбує так само. Або й більше, адже вони зіштовхуються з цим щодня», — розповідає кураторка курсу Анастасія Марушевська.
Під час презентації Міністерство закордонних справ України, Міністерство культури та інформаційної політики, Державне агентство розвитку туризму (ДАРТ) провели публічний запуск міжнародної інформаційної кампанії Visit Ukraine — Summer in Ukraine. Інформаційна кампанія спрямована на популяризацію літнього відпочинку в Україні серед іноземців. Крім неї в межах курсу Global Marketing Communications студенти розробили концепцію промоційного відео та рекламних кампаній іноземними мовами.
Перед студентами стояла складна задача — створити основу для подальшої комунікації. Тож головну увагу треба було приділити роботі з каналами, які використовуються щодня: соцмережі, сайт, робота з лідерами думок тощо. Без розвинутих каналів комунікації, жодна креативна ідея не матиме довготривалого ефекту.
«Час від часу я зустрічаюся з іноземними гостями в Україні. Це і викладачі, і учасники конференцій, і спікери. Щоразу запитую: що цікавого ви тут побачили? І щоразу в очах цих людей здивування, бо тут вони натрапляють на речі, яких зовсім не очікували: креативне життя, фестивалі, конференції, знайомства зі студіями і продуктовими компаніями тощо. Саме тому я радий, що Projector допоміг у втіленні такої глобальної місії — розповідати про Україну світові», — розповідає співзасновник та керівник Projector Олександр Трегуб.
Довкола України все ще існують певні упередження в очах іноземців. Це виникає в першу чергу через недостатню обізнаність та відсутність комунікації, — на цьому наголошує Еміне Джапарова, перша заступниця міністра закордонних справ України.
Подібні теми, як туризм та промотування популярних туристичних напрямків допомагають побудувати комунікацію й створюють можливості для просування бренду України у світі.
На початку року МЗС запустило сайт Ukraine.ua — цифровий портал про сучасну Україну для іноземних аудиторій, тепер до сайту додалися офіційні сторінки у Facebook та Instagram.