Студенти Projector створили комунікаційну стратегію для просування туристичного бренду України
22 Июл 2021, 11:03
PR

Студенти Projector створили комунікаційну стратегію для просування туристичного бренду України

Студенти курсу Global Marketing Communications у Projector розробили комунікаційну стратегію для просування туристичного бренду України. Уже запущено офіційну Instagram-сторінку, серію промо та рекламний кампейн Visit Ukraine — Summer in Ukraine.

20 липня в Міністерстві закордонних справ представили комунікаційну стратегію популяризації туристичного бренду України, розроблену студентами курсу Анастасії Марушевської Global Marketing Communications в Projector. Мета нової стратегії — покроково розбудовувати бренд України на міжнародному рівні та змінити ставлення іноземців до нашої країни, як місця туристичної дестинації.

«Бренд України вже давно хвилює мене. Я багато подорожую й зараз живу в іншій країні, тому спостерігаю дуже низький рівень знання про країну. Мої друзі знають, як я обурююся відсутністю нормальної комунікації з боку України, тому цей проєкт був знаком, що в державних органах є люди, яких це турбує так само. Або й більше, адже вони зіштовхуються з цим щодня», — розповідає кураторка курсу Анастасія Марушевська.

Під час презентації Міністерство закордонних справ України, Міністерство культури та інформаційної політики, Державне агентство розвитку туризму (ДАРТ) провели публічний запуск міжнародної інформаційної кампанії Visit Ukraine — Summer in Ukraine. Інформаційна кампанія спрямована на популяризацію літнього відпочинку в Україні серед іноземців. Крім неї в межах курсу Global Marketing Communications студенти розробили концепцію промоційного відео та рекламних кампаній іноземними мовами.

Ми розвиваємо бренд Ukraine Now, який був створений у 2018 році та демонструє нас, як відкриту сучасну країну, де саме зараз відбувається все найцікавіше. Цього року МЗС представило сайт Ukraine.ua, цифровий портал про сучасну Україну для іноземних аудиторій. Нещодавно запустили однойменну офіційну сторінку країни в Instagram. Розробка стратегії VisitUkraine, яка розкриває туристичний потенціал України завдяки вау-картинці та правильній комунікації зараз є дуже потрібним кроком
Дмитро Кулеба
Міністр закордонних справ України

Перед студентами стояла складна задача — створити основу для подальшої комунікації. Тож головну увагу треба було приділити роботі з каналами, які використовуються щодня: соцмережі, сайт, робота з лідерами думок тощо. Без розвинутих каналів комунікації, жодна креативна ідея не матиме довготривалого ефекту.

«Час від часу я зустрічаюся з іноземними гостями в Україні. Це і викладачі, і учасники конференцій, і спікери. Щоразу запитую: що цікавого ви тут побачили? І щоразу в очах цих людей здивування, бо тут вони натрапляють на речі, яких зовсім не очікували: креативне життя, фестивалі, конференції, знайомства зі студіями і продуктовими компаніями тощо. Саме тому я радий, що Projector допоміг у втіленні такої глобальної місії — розповідати про Україну світові», — розповідає співзасновник та керівник Projector Олександр Трегуб.

Довкола України все ще існують певні упередження в очах іноземців. Це виникає в першу чергу через недостатню обізнаність та відсутність комунікації, — на цьому наголошує Еміне Джапарова, перша заступниця міністра закордонних справ України. 

Подібні теми, як туризм та промотування популярних туристичних напрямків допомагають побудувати комунікацію й створюють можливості для просування бренду України у світі.

На початку року МЗС запустило сайт Ukraine.ua — цифровий портал про сучасну Україну для іноземних аудиторій, тепер до сайту додалися офіційні сторінки у Facebook та Instagram.

Расскажите друзьям про новость