Стрелы Амура и клубника в шоколаде: в Le Silpo стартовала новая кампания.
12 Фев 2019, 10:30

Стрелы Амура и клубника в шоколаде: в Le Silpo стартовала новая кампания.

Любовь без стрел Купидона – как Le Silpo без свежей клубники с шоколадом. Классика Le’amour! Le Silpo от J&I Advertising&PR выпустили новый принт с романтическим предложением ко Дню Валентина. Напомним, что стартовала кампания с креветок, которые исполняли роль оленей Санта Клауса. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость