СТБ планує запуск тематичних інтернет-порталів
23 Апр 2008, 12:12

СТБ планує запуск тематичних інтернет-порталів

Телеканал СТБ в рамках розширення бізнесу відкриває новий напрям діяльності – тематичні інтернет-портали.

 

До кінця року очікуються стартапи декілька крупних онлайн-проектів різної тематики. Першим найближчим часом буде запущений кулінарний портал, повідомляє прес-служба каналу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

«Кулінарний портал ми вирішили запустити першим, оскільки цей напрям розробляється нами досить давно (DVD «Їмо удома» в рамках «Домашньої колекції СТБ», власне кулінарне шоу «Звана вечеря») і, відповідно, найзрозуміліше для нас. Крім того, ця ніша в УАНЕТ практично не заповнена, немає сильних гравців, так що у нас є всі шанси закріпити за собою даний сегмент і в Інтернеті», — відзначає маркетинг-директор телеканалу Руслан Терещенко.

 

«Що ж до розвитку інтернет-напряму в цілому, то це цілком логічно для телевізійного бізнесу. У основі і ТБ і інтернету лежить контент, розрізняються лише способи його доставки, що, у свою чергу, при сумісному використанні дає додаткові переваги. Та, крім усього іншого, нам це дуже цікаво» — зазначає пан Терещенко.

Расскажите друзьям про новость