Телеканал СТБ в рамках розширення бізнесу відкриває новий напрям діяльності – тематичні інтернет-портали.
До кінця року очікуються стартапи декілька крупних онлайн-проектів різної тематики. Першим найближчим часом буде запущений кулінарний портал, повідомляє прес-служба каналу.
«Кулінарний портал ми вирішили запустити першим, оскільки цей напрям розробляється нами досить давно (DVD «Їмо удома» в рамках «Домашньої колекції СТБ», власне кулінарне шоу «Звана вечеря») і, відповідно, найзрозуміліше для нас. Крім того, ця ніша в УАНЕТ практично не заповнена, немає сильних гравців, так що у нас є всі шанси закріпити за собою даний сегмент і в Інтернеті», — відзначає маркетинг-директор телеканалу Руслан Терещенко.
«Що ж до розвитку інтернет-напряму в цілому, то це цілком логічно для телевізійного бізнесу. У основі і ТБ і інтернету лежить контент, розрізняються лише способи його доставки, що, у свою чергу, при сумісному використанні дає додаткові переваги. Та, крім усього іншого, нам це дуже цікаво» — зазначає пан Терещенко.