За місяць спливає термін дії санкцій відносно російських веб-ресурсів (зокрема соціальних мереж «Вконтакте» та «Одноклассники»).
Серед опитаних немає однозначної позиції щодо блокування російських веб-ресурсів: 46% вважають, що дію санкцій потрібно продовжити, 43% – що слід припинити. Ще 11% утрималися від відповіді. Про це свідчать дані березневої хвилі Kantar online TRACK.
Мешканці Заходу (68%) та Києва (58%), респонденти з матеріальним станом вище середнього (54%) та доходом на особу понад 10000 грн (58%) частіше у порівнянні з вибіркою в цілому вважають за необхідне продовжити блокування російських веб-ресурсів. Мешканці Півдня (57%) та Сходу (54%), респонденти з низьким матеріальним станом (56%) та доходом на члена родини до 3000 грн (53%) частіше зазначають, що блокування слід скасувати.
Переважна більшість опитаних користувалися російськими веб-ресурсами до їхнього блокування (51% – часто та 38% – інколи). Не користувалися 10%, 1% не відповіли.
Кияни значущо рідше відповідали, що користувалися російськими веб-ресурсами (82% проти 89% по вибірці в цілому), мешканці Сходу рідше зазначали, що не користувалися (6% проти 10% по вибірці в цілому). Респонденти з доходом понад 10000 грн на особу значуще частіше вказували, що російськими веб-ресурсами не користувалися (15%).
58% опитаних користувалися спеціальними додатками для доступу до російських веб-ресурсів вже після блокування (17% – часто та 41% – інколи). 37% не користувалися, 5% – завагалися з відповіддю.
Мешканці Сходу (66%), молодь (70%) та чоловіки (64%) значущо частіше за вибірку в цілому користувалися такими додатками, мешканці Заходу та представники старшої вікової групи – рідше (47% та 52% відповідно).
Щодо дій за умови скасування блокування російських веб-ресурсів опитані теж не мають однозначного рішення: користуватися ними планують 38%, 42% – не будуть користуватися. П’ята частина не відповіли (20%).
Мешканці Сходу та Півдня значущо частіше за вибірку в цілому говорять про намір користуватися російськими веб-ресурсами (51% та 49% відповідно). Мешканці Заходу, респонденти з матеріальним станом вище середнього та доходом більше 10000 грн на особу частіше відповідають, що не користуватимуться ними (64%, 51% та 52% відповідно).
Опитування репрезентує міське населення України, яке користується Інтернетом у віці 18-55 років за статтю, віком, типом населеного пункту, регіону (проникнення інтернету в цій групі – 84%). Обсяг вибірки 1000 респондентів.