Стартує комунікаційна кампанія ООН про підприємництво на сході України
01 Ноя 2019, 14:45

Стартує комунікаційна кампанія ООН про підприємництво на сході України

Це серія соціальних роликів про підприємців із Донеччини, Луганщини та Азовського узбережжя Запорізької області. Частина з них – переселенці, котрі залишили свої домівки і з нуля створили власні справи: хтось продає авторські ляльки, хтось заснував школу робототехніки, а хтось відкрив веломайстерню. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанію запускають, щоб надихнути інших створювати власну справу та показати людей, котрі, незважаючи на труднощі, створили бізнес, надають робочі місця та розвивають регіон.

Автори відеороликів – молоді рекламісти і режисери, які особисто відвідали 12 бізнесів у Донецькій, Луганській та Запорізькій областях та зафільмували правду про ведення бізнесу у регіоні, який зазнав наслідків конфлікту.

Прем’єрний показ відбудеться 9 листопада в межах виставки Схід-Експо 2019 у Києві.

Вхід вільний, за попередньою реєстрацією тут.

Час: 09.11.2019 о 15:00 

Місце: Київ, НЦ «Український дім», вул. Хрещатик, 2



Мотиваційна кампанія «Великі історії малого бізнесу» реалізується Програмою ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу, урядів Польщі та Японії. Партнер проєкту – фестиваль соцреклами Molodiya Festival 

 

Расскажите друзьям про новость