Стартує комунікаційна кампанія ООН про підприємництво на сході України
01 Ноя 2019, 14:45

Стартує комунікаційна кампанія ООН про підприємництво на сході України

Це серія соціальних роликів про підприємців із Донеччини, Луганщини та Азовського узбережжя Запорізької області. Частина з них – переселенці, котрі залишили свої домівки і з нуля створили власні справи: хтось продає авторські ляльки, хтось заснував школу робототехніки, а хтось відкрив веломайстерню. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанію запускають, щоб надихнути інших створювати власну справу та показати людей, котрі, незважаючи на труднощі, створили бізнес, надають робочі місця та розвивають регіон.

Автори відеороликів – молоді рекламісти і режисери, які особисто відвідали 12 бізнесів у Донецькій, Луганській та Запорізькій областях та зафільмували правду про ведення бізнесу у регіоні, який зазнав наслідків конфлікту.

Прем’єрний показ відбудеться 9 листопада в межах виставки Схід-Експо 2019 у Києві.

Вхід вільний, за попередньою реєстрацією тут.

Час: 09.11.2019 о 15:00 

Місце: Київ, НЦ «Український дім», вул. Хрещатик, 2



Мотиваційна кампанія «Великі історії малого бізнесу» реалізується Програмою ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу, урядів Польщі та Японії. Партнер проєкту – фестиваль соцреклами Molodiya Festival 

 

Расскажите друзьям про новость