Стартував всеукраїнський конкурс молодих дизайнерів MTI Upgrade
11 Сен 2019, 13:48

Стартував всеукраїнський конкурс молодих дизайнерів MTI Upgrade

Група компаній МТІ спільно з провідними українськими  креативними агенціями розпочала конкурс з розробки свого нового логотипу серед молодих графічних дизайнерів віком від 16 до 25 років. Проект MTI Upgrade надає можливість початківцям — талановитим школярам, студентам профільних факультетів вишів й працюючим дизайнерам — створити потужний кейс для свого портфоліо та увійти в історію великого бізнесу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Рік тому народилась ідея оновити логотип Групи компаній MTI, який ми не змінювали десь протягом 15 років. Зараз дуже швидко розвивається світ, технології та бізнес-процеси. Візуально компанії теж змінюються. Нам важливо побачити себе очима молоді та одночасно надати їй можливості реалізувати себе, вийти на новий професійний рівень та отримати експертизу від креативних агенцій», — зазначив на тематичному прес-заході президент Групи компаній MTI Володимир Цой.

Дизайн-макети проекту логотипу MTI Group будуть прийматися на конкурс з 11 вересня по 11 жовтня 2019 року. Після цього кращі роботи обиратиме журі, до складу якого входять: Володимир Цой, президент Групи компаній MTI, Юлія Коломоєць, директорка Департаменту корпоративних комунікацій MTI Груп, Олександр Вісіч, співзасновник Клубу соціально-відповідального бізнесу, Валерія Толочина, директорка з маркетингу INTERTOP, Марія Волошина, керуюча директорка Kyiv Fashion Institute, Арсеній Фещенко, product designer додатка Bird, Костянтин Шнайдер, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine, Юрій Горбачевський, креативний директор комунікаційної групи TWIGA Ukraine.

Кожна робота, яка відповідає усім критеріям технічного та конкурсного завдань, отримає зворотній зв'язок у вигляді деталізованої оцінки та порад від членів журі. Переможець отримає грошову винагороду у розмірі 25 000 грн. Також три призера зможуть пройти місячне оплачуване стажування в Групі компаній MTI, а ще три — отримають сертифікати на покупки в мережі магазинів INTERTOP.

Важливо, що у ході проведення конкурсу члени журі мають право запрошувати учасників до співпраці у власних творчих проектах, поза процедурою проведення конкурсу.

Інформація про правила участі у конкурсі розміщено на офіційному сайті Групи компаній MTI  та на офіційному пабліку MTI Group у Facebook. 

Расскажите друзьям про новость