Стартував другий сезон крос-медійного проекту Revo Energy – інтернет-серіал «Космічні блогери»
15 Июн 2019, 12:39

Стартував другий сезон крос-медійного проекту Revo Energy – інтернет-серіал «Космічні блогери»

Стрімкі та гротескні однохвилинні відео про двох героїв, що долають найрізноманітніші перешкоди за допомогою почуття гумору і нестандартного мислення, були особливо гаряче зустрінуті молодою аудиторією. Протягом трьох місяців демонстрації першого сезону серіалу влітку 2018 аудиторія бренда в соцмережах зросла до 40 000 підписників, а ролики переглянув понад 1 млн осіб. За мотивами серіалу був випущений паперовий комікс, із яким Космонавт особисто взяв участь у Comic Con Ukraine 2018.  

Так, з 14 червня стартував другий сезон унікального крос-медійного проекту на підтримку бренда Revo Energy – серіалу про пригоди Космонавта і Банки Revo під назвою «Космічні блогери». Новий сезон інтернет-саги складається із 8-ми епізодів та 1-го бонусного. Кожна нова серія виходитиме раз на тиждень на Youtube-каналі та на Instagram-сторінці бренда REVO. Перший епізод «Космічний кабачок Івана» вже доступний до перегляду!

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У другому сезоні відкриється ціла галерея нових шаржових персонажів, які незмінно плодять меми та стають популярними Telegram-стікерами: зарозумілий зубоскал Іван Маск, діджитал-одержимий Блогер-охоронець, добродушний адепт «голої» природи Еко-Дід тощо. Тут з'являться й старі улюблені знайомі – простакувата парочка Хіп-Копів. Також нарешті ми дізнаємося, хто по той бік екрану озвучує серіал фірмовим гугнявим голосом родом із 90-х – це Диктор Качка, що виникає в різноманітних гумових іпостасях.

«Хто би подумав, що веселий і трохи божевільний експеримент у вигляді лаконічних роликів, створених ГК «Нові Продукти» спільно з ODDEE Agency та приурочених до випуску лімітованої версії REVO™, не лише продовжиться, але й створить цілий світ подій та образів, свою власну субкультуру з активним і згуртованим фан-співтовариством. Тепер ми самі заінтриговані, куди нас заведе ця історія, де химерна вигадка перетворилася на автономну реальність. І, незважаючи на всю свою «фантастичність» та «мультиенергетичність», серіал таки дійсно перетинається з соціальною дійсністю, – лише цим можна пояснити небувалий сплеск інтересу цільової аудиторії. А в новому сезоні ми ще більш щільно примикаємо до світу, в якому живе сучасна молодь – в швидкоплинний сумбур ґаджетів, сторіс, влоґів, лайків та хештеґів, аби всім разом розважитися завдяки саркастичному гумору з ноткою абсурду – зрозумілій для молоді мові комунікації», – прокоментувала Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Також автори інтернет-саги зазначають, що протягом 9-ти тижнів публікації епізодів глядачів очікуватимуть несподіванки. 

Расскажите друзьям про новость