Стрімкі та гротескні однохвилинні відео про двох героїв, що долають найрізноманітніші перешкоди за допомогою почуття гумору і нестандартного мислення, були особливо гаряче зустрінуті молодою аудиторією. Протягом трьох місяців демонстрації першого сезону серіалу влітку 2018 аудиторія бренда в соцмережах зросла до 40 000 підписників, а ролики переглянув понад 1 млн осіб. За мотивами серіалу був випущений паперовий комікс, із яким Космонавт особисто взяв участь у Comic Con Ukraine 2018.
Так, з 14 червня стартував другий сезон унікального крос-медійного проекту на підтримку бренда Revo Energy – серіалу про пригоди Космонавта і Банки Revo під назвою «Космічні блогери». Новий сезон інтернет-саги складається із 8-ми епізодів та 1-го бонусного. Кожна нова серія виходитиме раз на тиждень на Youtube-каналі та на Instagram-сторінці бренда REVO. Перший епізод «Космічний кабачок Івана» вже доступний до перегляду!
У другому сезоні відкриється ціла галерея нових шаржових персонажів, які незмінно плодять меми та стають популярними Telegram-стікерами: зарозумілий зубоскал Іван Маск, діджитал-одержимий Блогер-охоронець, добродушний адепт «голої» природи Еко-Дід тощо. Тут з'являться й старі улюблені знайомі – простакувата парочка Хіп-Копів. Також нарешті ми дізнаємося, хто по той бік екрану озвучує серіал фірмовим гугнявим голосом родом із 90-х – це Диктор Качка, що виникає в різноманітних гумових іпостасях.
«Хто би подумав, що веселий і трохи божевільний експеримент у вигляді лаконічних роликів, створених ГК «Нові Продукти» спільно з ODDEE Agency та приурочених до випуску лімітованої версії REVO™, не лише продовжиться, але й створить цілий світ подій та образів, свою власну субкультуру з активним і згуртованим фан-співтовариством. Тепер ми самі заінтриговані, куди нас заведе ця історія, де химерна вигадка перетворилася на автономну реальність. І, незважаючи на всю свою «фантастичність» та «мультиенергетичність», серіал таки дійсно перетинається з соціальною дійсністю, – лише цим можна пояснити небувалий сплеск інтересу цільової аудиторії. А в новому сезоні ми ще більш щільно примикаємо до світу, в якому живе сучасна молодь – в швидкоплинний сумбур ґаджетів, сторіс, влоґів, лайків та хештеґів, аби всім разом розважитися завдяки саркастичному гумору з ноткою абсурду – зрозумілій для молоді мові комунікації», – прокоментувала Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти».
Також автори інтернет-саги зазначають, що протягом 9-ти тижнів публікації епізодів глядачів очікуватимуть несподіванки.