Стартував 9-й КМФР
Деякі зміни торкнулися конкурсної програми КМФР. Як пояснив продюсер фестивалю Максим Лазебник, загальна кількість конкурсів скоротилася до 14. Також певні категорії в межах конкурсів були об’єднані або ж навпаки – виокремлені в самостійні номінації. Зі слів пана Лазебника, це було зроблено з метою збалансуваня конкуренції: «Щоб підрівняти кількість робіт у кожній на основі досвіду подання конкурсних робіт у попередні роки».
Усі роботи фестивалю оцінюють 9 різних складів журі. Велике журі здійснило преселекцію робіт у конкурсах телевізійної реклами, друкованої, радіореклами, постерів і транзитної реклами, рекламної фотографії. Безпосередньо в дні роботи КМФР ці конкурси оцінює креативне журі, яке й визначить переможців у номінаціях. Креативне журі очолює Робін Вікс, креативний директор Ogilvy Group у Центральній та Східній Європі, який водночас вважається Головою журі 9-го КМФР. Інші конкурси судять журі рекламних кампаній, дизайнерів, інтерактивне, медіа-, піар-, кіножурі та журі преси.
Президент КМФР Ірина Кузнецова відзначає, що, окрім конкурсної програми, учасників та гостей чекають 50 семінарів і майстер-класів рекламістів з України, СНД та Європи. Традиційно відбудеться презентація найкращих робіт міжнародних фестивалів реклами.