StarLightMedia запустив гостросоціальне діджитал-шоу «Людина зі шрамом»
12 Авг 2019, 14:05

StarLightMedia запустив гостросоціальне діджитал-шоу «Людина зі шрамом»

1 серпня на YouTube Нового каналу стартував гостросоціальний проект «Людина зі шрамом». Соціальне шоу покликане допомогти людям, самооцінка та психіка яких під загрозою через пережиті травми, аварії, опіки, невдалі операції, що залишили шрами не лише на тілі, а й в душі. В рамках проекту ведуча  Валерія Крук та топові тату-майстри країни допоможуть їм подолати жахи минулого та перетворити шрами на справжні прикраси.

Проект «Людина зі шрамом» розроблено і знято Heroes Group та Isobar Ukraine. Спонсор проекту Бепантен Плюс.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

StarLightMedia вже не вперше надає діджитал-майданчик для показу соціально важливого контенту. Так до цього у YouTube Нового каналу вже виходив фільм «Не ховай очей. Наші в США: фільм про українських ЛГТБ-емігрантів» та соціальні ролики «Борітеся – поборете».

Окрім того група планує активно розвивати власне виробництво спеціалізовано контенту для діджитал. Так вже зараз, на тому ж YouTube Нового каналу ексклюзивно виходить шоу «Предметка» з ведучим Сергієм Никитюком, яке переглядають сотні користувачів щотижня.

«Так как мы работаем с молодой продвинутой аудиторией, для нас важно не стоять на месте. Если эфир загоняет контент в некоторые рамки, то диджитал позволяет нам их расширить.

Наряду с развлекательными шоу мы с командой стараемся поддерживать и создавать проекты с социальной составляющей. В свое время, вместе с маркетинг директором Нового канала и моим руководителем Ольгой Балабан мы решили, что хотим быть площадкой, которая первой открывает и показывает таланты молодых режиссеров, актеров, операторов. Именно так у нас появился на YouTube фильм украинского режиссера Юры Движона „Не ховай очей-2“. Да, где-то это риск, где-то большой эксперимент. Но для нас это возможность в легкой форме доносить важные вещи. Мы запустили цикл интервью эксперта „Топ-модель по-украински“ Сергея Никитюка с топовыми выпускниками разных сезонов модельного реалити „Предметка“. Его посмотрело уже более миллиона зрителей!

Сейчас у нас в разработке еще ряд диджитальных проектов, один из который — дейтинг-шоу», — отметила руководитель отдела интернет проектов Нового канала Оксана Касаткина.  

Расскажите друзьям про новость