Функцію репутаційного менеджменту очолила журналістка, телепродюсерка та фахівчиня з комунікацій Тетяна Пушнова.
Тетяна має 15 років досвіду виробництва телевізійних новин та інформаційних програм – як редакторка, журналістка та продюсерка. Запускала та продюсувала міжнародний інформаційний канал Ukraine Today, переформатовувала студію та сітку мовлення Громадського телебачення, створювала та випускала в ефір ток-шоу, марафони, аналітичні програми і розважальні новини в кількох медіакомпаніях. Є лекторкою з журналістських стандартів та етики, а також тренеркою та консультанткою з ефективних комунікацій та медіавідносин для громадських організацій та бізнесу.
За освітою Тетяна магістр культурології Києво-Могилянської академії і вважає, що завжди працює за спеціальністю – теорія медіа була темою її університетських інтересів.
«Ми шукали людину, яка б досконало розуміла специфіку роботи саме медіабізнесу, процесів та людей, які працюють у нас і з нами. Людину, яка цінує зміни, виклики та вміє реалізовувати великі, гучні проекти. Експертиза Тетяни не тільки відповідає цим орієнтирам, а ще й доповнена цінностями і чітким усвідомленням усієї відповідальності і ролі медіа, в якого аудиторія вимірюється десятками мільйонів людей. Функціонал CRO охоплює ширше коло питань, аніж корпоративні комунікації. Нам однаково важлива як зовнішня, так і внутрішня репутація StarLightMedia серед співробітників», – пояснює рішення директор SLM Михайло Царьов.
«StarLightMedia – це унікальна компанія, яка об’єднує щонайменше трьох сильних мовників, має довгу і плідну історію, фахову команду і реалізує амбітний процес удосконалення бізнесу. Для мене це цікавезний виклик і я вірю, що у цій ролі буду частиною творення новітньої і значущої по сутності і впливу історії вітчизняного медіаринку», – пояснює мотиви долучення до StarLightMedia Тетяна.