StarLightMedia посилився Chief reputation officer
15 Май 2019, 14:28

StarLightMedia посилився Chief reputation officer

Функцію репутаційного менеджменту очолила  журналістка, телепродюсерка та фахівчиня з комунікацій Тетяна Пушнова.

Тетяна має 15 років досвіду виробництва телевізійних новин та інформаційних програм – як редакторка, журналістка та продюсерка. Запускала та продюсувала міжнародний інформаційний канал Ukraine Today, переформатовувала студію та сітку мовлення Громадського телебачення, створювала та випускала в ефір ток-шоу, марафони, аналітичні програми і розважальні новини в кількох медіакомпаніях. Є лекторкою з журналістських стандартів та етики, а також тренеркою та консультанткою з ефективних комунікацій та медіавідносин для громадських організацій та бізнесу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За освітою Тетяна магістр культурології Києво-Могилянської академії і вважає, що завжди працює за спеціальністю – теорія медіа була темою її університетських інтересів.

«Ми шукали людину, яка б досконало розуміла специфіку роботи саме медіабізнесу, процесів та людей, які працюють у нас і з нами. Людину, яка цінує зміни, виклики та вміє реалізовувати великі, гучні проекти. Експертиза Тетяни не тільки відповідає цим орієнтирам, а ще й доповнена цінностями і чітким усвідомленням усієї відповідальності і ролі медіа, в якого аудиторія вимірюється десятками мільйонів людей. Функціонал CRO охоплює ширше коло питань, аніж корпоративні комунікації. Нам однаково важлива як зовнішня, так і внутрішня репутація StarLightMedia серед співробітників», – пояснює рішення директор SLM Михайло Царьов.

«StarLightMedia – це унікальна компанія, яка об’єднує  щонайменше трьох сильних мовників, має довгу і плідну історію, фахову команду і реалізує амбітний процес удосконалення бізнесу. Для мене це цікавезний виклик і я вірю, що у цій ролі буду частиною творення новітньої  і значущої по сутності і впливу  історії вітчизняного медіаринку», – пояснює мотиви долучення до StarLightMedia Тетяна. 

Расскажите друзьям про новость