Цьогоріч StarLightMedia вирішила, що порадувати співробітників, клієнтів та
партнерів крутими емоціями на Atlas Weekend – МОЖНА!
І МОЖНА! поєднати кілька «вперше» на одній території.
Так, на фестивалі вперше діятиме коворкінг-зона від
StarLightMedia, у чіл-аут шатрі групи ми проведемо опитування GEN Z та рекрутинг талантів,
зацікавлених у зростанні в креативній індустрії та медіагрупі, а наша команда перенесе гостей фестивалю у майбутнє. 9 липня дивізіон «Мовлення» продемонструє трейлери проектів, запланованих до виходу в ефіри СТБ, ICTV та «Нового каналу» восени. З 18:00 до 19:00 на Night Stage ведуча Роза Аль-Намрі і директор департаменту з розробки та редагування серіального контенту Дмитро Кіцай презентують головні новинки майбутнього сезону. На відвідувачів також чекає виступ переможців «Х-Фактор» – ZBSband. Протягом усіх днів гості зможуть проголосувати за новинки на бренд-зоні StarLightMedia та отримати за співтворчість набори нестандартного мерчу.
10 липня о 18:30 StarLightMedia проведе зустріч із рекламодавцями в рамках «Неонової препаті» у павільоні «Телепорт». СЕО StarLightMedia Михайло Царьов разом із екс-СЕО «Укрнафти» Марком Ролінзом, екс-міністром економіки України і членом наглядової ради «Укроборонпром» Айварасом Абромавичусом та засновницею Digital transformation institute Надією Васильєвої поговорять про бізнес-зміни, що непокоять та вражають, але вчать стійкості та мотивують відповідати вимогам часу. Розмову модеруватиме ведуча «Вікна-Новини» Тетяна Висоцька. Завдяки колаборації StarLightMedia + Atlas Weekend 1200 співробітників та 700 партнерів медіагрупи зможуть відвідати фестиваль, який щорічно збирає понад півмільйона фанів.