«Камінгаути — дуже важливі»: StarLightMedia прокомментировала ситуацию вокруг выступления Melovin
06 Июл 2021, 13:15

«Камінгаути — дуже важливі»: StarLightMedia прокомментировала ситуацию вокруг выступления Melovin

На своей странице в Facebook медиагруппа StarLightMedia, в которую входит и музыкальный канал  М1, прокомментировала ситуацию относительно того, почему каминг-аут Melovin на Atlas Weekend не показали в прямом эфире M1.

«Камінгаути — дуже важливі. Це прояв права на свободу самовираження та ознака демократичного суспільства. Ми раді вітати вчинок Melovin, який зробив одну з перших таких заяв серед публічних людей в Україні. Сподіваємось, що це стане початком нового рівня безпеки, діалогу та захисту прав та можливостей ЛГБТ+ спільноти в Україні.
Фестиваль Atlas Weekend — масштабна музична подія, що об’єднала сотні артистів, 5 сцен, зібрала десятки тисяч гостей. Нам всім шкода, що настільки важливий момент заяви артиста не потрапив у прямий ефір. Прикро, що команді каналу не повідомили про запланований момент і трансляція продовжилась за традиційними принципами ефіру — активність переключень, зміна локацій та учасників заради більшої динамічності та яскравості кадру.
Але, на щастя, ми телебачення, а значить маємо великі можливості для діалогу з глядачами про важливе. StarLightMedia — медіагрупа, що беззмінно розділяє цінність прав людини та має лідерські потужності, які ми використаємо для висвітлення цього цінного моменту. Тому, вже зараз наша талановита команда Вікна-Новини готує великий матеріал про камінгаут, від вечора ми використовуємо для висвітлення і наші діджитал ресурси. Крім того, ми вже отримали обіцянку від наших колег з М1 про спільну з Atlas Weekend пришвидшену роботу над концертною версією ефіру. Вже сьогодні вона буде доступною для кожної небайдужої людини в Україні та поза її межами», — отмечено в сообщении.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость