10 Сен 2007, 09:13

Старіючий світ почувається молодим

Старіючий світ почувається молодим

Тоді як населення Землі дедалі старіє, нове всесвітнє опитування, яке здійснила компанія GfK NOP в рамках дослідження Roper Reports Worldwide, свідчить, що майже кожна третя людина відчуває, що виглядає молодшою за свій фактичний вік. Це суттєвий результат, який ставить під сумнів існування сталого співвідношення між віком та «виглядом» людини і наводить на думку про те, що насправді вік є швидше станом свідомості.

З цього погляду лідирує Південна Корея, оскільки в цій країні 41% громадян відчувають, що виглядають молодшими за свій «паспортний» вік, а Індонезія пасе задніх, адже тут лише 14% населення поділяють це приємне відчуття. Україна посіла 25 місце серед 29 країн, що брали участь у цьому всесвітньому опитуванні споживачів; так лише 25% українців відчувають, що виглядають молодшими, ніж вони є насправді.

Перша п’ятірка Остання п’ятірка
Місце Країна % Місце Країна %
1 Корея 41 25 Україна 25
2 Бельгія 39 26 Індія 22
3 Японія 39 27 Португалія 18
4 Бразилія 38 28 Таїланд 16
5 Австралія 37 29 Індонезія 14

Країни великим планом

Бразилія, Японія та Південна Корея мають дуже позитивне уявлення про себе, тоді як Індія, Таїланд та Індонезія найменш впевнені у собі. Європейські країни, як правило, більш помірковані. Звичайно, у цих загальних тенденціях існують і винятки; наприклад, бельгійці абсолютно задоволені своїм зовнішнім виглядом, так само як і бразильці, хоча показник цих останніх може бути пов’язаний із високим рівнем пластичної хірургії у цій країні.

Така очевидна впевненість у собі може стати сюрпризом для фахівців із маркетингу, оскільки на перший погляд суперечить стереотипному уявленню про споживачів, які нескінченно прагнуть досконалості.

Проте Нік К’ярелі (Nick Chiarelli), директор напряму Consumer Trends у GfK Roper Consulting, не бачить у цьому ніякого парадоксу:
«Не забуваймо про те, що сучасні п’ятдесятирічні споживачі добре пам’ятають, як виглядали їхні власні батьки у 50 років, а тому, порівнюючи себе з ними, цілком задоволені своїм виглядом… Хоча не можна сказати, що це абсолютно позитивне сприйняття. Оскільки наш світ продовжує старіти, уявлення про те, як ми можемо і маємо виглядати у тридцять, сорок, п’ятдесят і більше років постійно змінюються, і свідомість людей перебуває під тиском необхідності відповідати цим уявленням. Саме тут відкриваються можливості, які мають використати маркетологи».

«Результати нашого опитування свідчать про загалом позитивне сприйняття себе мешканцями нашої планети, – продовжує п. К’ярелі. – Це та тенденція, якою успішно скористалася Dove у своїй «Кампанії за справжню красу», що робить ставку на жінок, які почуваються гарними незалежно від свого віку, фігури та інших особливостей зовнішності. Однак, досліджуючи це питання на рівні окремих країн, ми все ще спостерігаємо суттєві відмінності, зумовлені розбіжністю у сприйнятті віку різними культурами».

Про опитування в рамках дослідження Roper Reports Worldwide

У рамках свого щорічного дослідження Roper Reports Worldwide компанія GfK NOP провела докладне особисте інтерв’ювання 30 000 осіб віком від 13 років у понад 30 країнах на п’яти континентах у період між листопадом 2006 року та січнем 2007 року.

Звіт Roper Reports Worldwide готуються щороку, починаючи з 1997 року, і являють собою найповніше та найсучасніше дослідження глобальних споживчих тенденцій. Завдяки цьому дослідженню ми забезпечуємо своїм клієнтам унікальну можливість глибокого розуміння способу життя, ставлення та сприйняття, цінностей і поведінки споживачів у всьому світі.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео