Днепро на Днепре: новое имя — новая история?
27 Май 2016, 10:20

Днепро на Днепре: новое имя — новая история?

Удастся ли Днепру отделаться от серой истории с помощью ренейминга, рассказали специалисты по брендингу

Днепр был и Екатеринославом, и Новороссийском, но кто об этом уже помнит, кроме историков? Удастся ли Днепропетровску так же кануть в лету, как и его предшественникам, создать новый имидж Днепра на Днепре, мы узнавали у экспертов по брендингу. 

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

Вадим Пустотин, основатель бренд-консалтинговой компании «Следопыт»:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Смена имени часто становится началом новой жизни бренда, выводит его на новую орбиту. Это происходит в том случае, если новое имя несет новые позитивные ассоциации, задает новый вектор восприятия. Так, например, в свое время произошло при смене имени Gold Star на LG. Или при смене имени Банк Аваль на Райфайзен Банк Аваль.

Имя «Днепр» ничего нового в сравнении с именем «Днепропетровск» не дает. 

Вадим Пустотин
директор бренд-консалтинговой компании «Следопыт», преподаватель Киево-Могилянской бизнес-школы [kmbs]

А путаница с названием главной реки Украины, которая является одним из символов нашей страны, точно будет. Для удачного ребрендинга и отстройки от реки нужно сформулировать ключевые ассоциации и месседжи, которые город хочет себе присвоить в связи с ренеймингом. 

Антон Волнянский, эксперт по брендингу и бизнес-стратегии:

Самый правильный комментарий в сети, который я увидел относительно переименования Днепропетровска в Днепр, звучал «Ну наконец-то Днепр официально стал Днепром!» 

Антон Волнянский
Маркетолог-практик, ментор, стратег, консультант и преподаватель с 20-летним опытом

Много моих знакомых, да и я сам в разговорной речи говорили «Днепр» и до изменений. Поэтому абсолютно ничего страшного в произошедшем не вижу. В других населенных пунктах переименование прошло, думаю, более непросто. Например, Южнокомунаровск вдруг стал Бунге, а Щорс — Сновском. Иногда названия даже веселят 🙂 

В вопросе Днепра мое мнение — чтобы имя прижилось, ничего делать не надо! Через три месяца все свыкнутся и забудут этот вопрос. Если и делать брендинг (не РЕбрендинг), то для создания имиджа города внутри и вне Украины, и никак не привязывая к сокращению названия наполовину. 

Орест Вачков, керівник FRESHPR:


Як на мене, треба розглядати це питання не у політичному контексті. Адже Дніпропетровськ, а тепер вже Дніпро, — це вже давно бренд, навіть незважаючи на те, що можливо і не всі містяни це розуміють. Імідж міста, як вже не раз було доведено, впливає на його економіку й добробут. Туристичні та фінансові потоки, швидкість розвитку інфраструктури чи комфорту проживання – все це залежить від міського іміджу. Тому в ракурсі маркетинговому вдалий ребрендинг завжди приносить чималі плоди. Назву два основні:

Перше: адаптація для зовнішніх ринків і споживачів. Для, скажімо, англомовного реципієнта слово Дніпропетровськ звучав набагато складніше, аніж для нас Теночтитлан. Відомо, що фонетично складні назви брендів мають менше шансів на успіх та побудову майбутньої лояльності. Отже це перевага. 

Дніпропетровськ, а тепер вже Дніпро, — це вже давно бренд.

Орест Вачков
руководитель PR-агентства FRESHPR

Друге: демонстрація неприв’язаності до консервативних і навіть лякливих цінностей, що важливо для іміджу міста як економічної одиниці, туристичного центру чи взагалі як нової європейської території. Можливість легко змінюватись у комунікаціях та змінювати сам бренд – синонім готовності швидко розвиватись, перебудовувати інфраструктуру для туристів, а також бажання відмовитись від багаторічної сірої історії та бути новими, більш відкритими й привабливими для інвесторів. Бо, підозрюю, що епоха тоталітаризму, яка ще підтримувалась як мінімум у назві дотепер, це не те, що може привабити світ до себе.

Щодо того, що потрібно робити зараз – мабуть варто розпочати із акліматизації ренеймінга поміж його носіїв – мешканців міста. Усі містяни повинні розуміти вигоду від зміни назви. Лише після того варто розпочинати широку комунікацію. І монетизацію іміджа теж. 

Расскажите друзьям про новость