Споживання Out-of-Home: що змінила глобальна ізоляція
19 Июн 2020, 10:22

Споживання Out-of-Home: що змінила глобальна ізоляція

Юлія Третяк, Innovations Lead Posterscope Ukraine, про споживання зовнішньої реклами в Україні та світі до карантину і під час глобальної ізоляції

Наскільки важливо для українського бізнесу стежити за світовими тенденціями у медіаспоживанні? Чи однаково карантин вплинув на звички людей в нашій країні та за її межами? Юлія Третяк, Innovations Lead Posterscope Ukraine, порівнює споживання out-of-home в Україні та світі до карантину та під час глобальної ізоляції.

Дані навігатора TomTom підтверджують той факт, що людство живе за однаковим графіком. Ми всі втрачаємо роки в ранкових та вечірніх годинах пік. Причому на четвер та п’ятницю з 17 до 19 припадає найвищий рівень завантаженості доріг.

перевантаженість доріг

Та в наше розмірене життя ввірвався COVID-19 і зробив щоденні ритуали в усьому світі ще більш уніфікованими. Пересування людей по всьому світу різко обмежилося жилими районами, і типовий шлях споживача під час карантину має вигляд «ліжко — кухня — робочий стіл — магазин/парк/аптека/лікарня/заправка (якщо пощастить) — ліжко». Інколи «ліжко — кухня — робочий стіл» — це 3 в 1.

Отже, на перший погляд, згідно із всесвітнім графіком люди в усьому світі однаково споживають контент зовнішньої реклами.

Але ми копнули далі та розглянули дані про пересування від Apple. У рамках послаблення карантинних обмежень було очікуваним побачити зростання трафіку на дорогах в усьому світі. Тенденція однакова, але в кожній країні свій темп збільшення трафіку. І Україна порівняно з іншими країнами має швидкі обороти. Різниця темпів пояснюється місцевими факторами впливу: жорсткіші штрафи за недотримання умов карантину, більша обережність населення, різні нормативи послаблення карантинних обмежень тощо.

дані про пересування від Apple

Згідно з даними дослідження Ocean Outdoor та Carat Ukraine, люди в усьому світі з нетерпінням чекають на зустріч з рідними та близькими, похід до улюбленого кафе, вільні прогулянки у парках, бажання вирушити у відкладені подорожі. Але унікальним для України виявився той факт, що чоловіки (57%!) значно більше хочуть повернутись на роботу в офіс.

дані про пересування від Apple

Це дуже важливий момент, який підкреслює: люди в усьому світі однаково споживають контент зовнішньої реклами, але для проривних рішень завжди необхідно враховувати локальні інсайти. Вони допомагають більш прицільно таргетуватись на цільову аудиторію і реалізовувати ефективні точкові рішення.

Звісно, підходи виходу з карантину, розроблені в Великій Британії чи Сполучених Штатах, будуть пересікатися з українськими реаліями, однак кожна країна матиме локальні особливості.

Так, в Україні у короткостроковій перспективі ми вже зараз відчуваємо зростання популярності локального туризму. За даними Factum Group, 60% українців планують свій літній відпочинок в межах країни. Відповідно варто очікувати підвищений наплив туристів на півдні, біля морського узбережжя, та у Карпатах. У довгостроковій перспективі очікуються певні трансформації ресторанного та розважального бізнесів. Вже зараз з’являються різні види кінотеатрів просто неба, збільшується кількість закладів, що працюють лише на доставку. Можливо, час вводити новий рекламний формат — рюкзаки кур’єрів.

Популярність локального туризму після закінчення пандемії буде більшою, ніж до карантину. До кінця року, поки будуть діяти обмежувальні та регулюючі заходи щодо подорожей, а також страх перед вірусом, локальний туризм переживе значне піднесення.

Дім стає новим офісом. За даними CBRE Ukraine, близько 51% компаній планують частково або повністю перейти на віддалену роботу. У першу чергу розглядається можливість віддаленої роботи юридичних, фінансових, аналітичних, маркетингових та HR-відділів. У зв’язку з цим буде збільшуватися трафік спальних районів. З цієї ж причини виникне можливість зекономити на проживанні: збільшиться попит на житло на околицях та у передмісті.

Навряд можна прогнозувати кардинальні зміни після закінчення пандемії, але певні карантинні звички «приживуться» в усьому світі і в Україні також. Люди споживатимуть контент зовнішньої реклами як і раніше, загальні правила та принципи залишаться тими самими, а світ настільки глобалізується, що міжнародні підходи і дослідження стануть все більш релевантними для України. Бізнес зі свого боку має стежити за цими світовими трендами, щоб прямувати за споживачем у постійно мінливих умовах ринку.

Кавер: Unsplash

Расскажите друзьям про новость