Spotify уклав рекламні контракти в Україні
27 Июл 2020, 10:51

Spotify уклав рекламні контракти в Україні

Spotify, з 15 липня доступний в Україні, пропонує користувачам понад 50 мільйонів треків і досвід прослуховування музики на будь-яких пристроях. Сервіс дозволяє знайти саундтрек під різні життєві моменти, як-от  заняття спортом, приготування їжі, розваги, навчання та ін., незалежно від часу та місця перебування. Це можливо завдяки спеціальному інструменту — Spotify Streaming Intelligence, який постійно аналізує унікальні потоки даних про поведінку користувачів. Брендам і маркетологам  така аналітика дозволяє донести точне повідомлення до потрібної людини у правильний момент.

З моменту запуску Spotify уклав контракти з обмеженою кількістю брендів про рекламне розміщення в безкоштовній версії сервісу в Україні. Ними стали компанії Ballantine’s, Ferrero, Uklon і Mastercard. Міжнародна крос-канальна рекламна мережа Httpool займеться продажами реклами в Spotify в Україні.

Реклама в Spotify

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Платформа Spotify пропонує рекламодавцям різноманітні формати розміщення, грунтуючись на цілях компанії і способах взаємодії користувачів з платформою, у тому числі аудіо-, відео- і банерні формати. Рекламодавці можуть вийти на цільову аудиторію в Spotify через мобільні пристрої, комп’ютери та інші гаджети, що відповідає сучасному розмаїттю способів споживання контенту. Користувачі можуть знаходити і відтворювати музику на різних пристроях і інтегрувати її з Instagram, Facebook, Samsung, Android TV, Google Maps і іншими. У всьому світі користувачі Spotify Free проводять у середньому 2,5 години щодня, слухаючи музику на платформі з кількох пристроїв.

«Наша увага до персоналізації сервісу та постійне вдосконалення пошуку нової музики дозволили нам встановити міцні відносини з мільйонами людей по всьому світу, завдяки чому ми змогли зкомунікувати безліч брендів з нашими користувачами. — сказав Марко Бертоцці, віце-президент, глава EMEA & Multi-Market з реклами Spotify. — Ми раді запропонувати брендам і рекламодавцям в Україні інтелектуальні здібності нашого стрімінгового сервісу та сучасні рекламні формати для зв’язку зі слухачами у всьому регіоні».

«Для бренду Ballantine’s музика є важливою територією для розвитку та комунікації. Вже не перший рік ми працюємо з власною платформою True Music, яка підтримує справжню, пристрасну, безкомпромісну музику, задає тренди, а не слідує ним. Саме тому співпраця зі Spotify є важливою для нас у всьому світі. Ми раді, що маємо можливість підтримати запуск сервісу в Україні», — говорять у Ballantine’s. 

«За 2019 рік обсяг виручки від продажу музики досяг $ 11,1 млрд, з яких майже 80% припадають саме на стрімінгові сервіси. Тому складно заперечувати, що популярність стрімінгових сервісів зростає з величезною швидкістю, і вихід в Україну такого гіганта цієї сфери, як компанія Spotify — це крута можливість для всіх нас отримати якісний, зручний, а також, що не менш важливо, офіційний музичний сервіс. Ми дуже раді, що Uklon став однією з перших компаній-партнерів Spotify в Україні. Впевнені, що це тільки початок»,- каже маркетинговий директор компанії Uklon Вадим Іщенко.

Расскажите друзьям про новость