Спортивный бренд запечатлел «мертвых» голкиперов
07 Июл 2011, 11:20

Спортивный бренд запечатлел «мертвых» голкиперов

 

Для того чтобы прорекламировать спортивную обувь Olymikus рекламное DCS, Порту-Алегри, Бразилия провело необычную ambient кампанию. Чтобы доказать, что обладатели обуви смогут отбивать мячи, креативщики создали  «Места совершения преступлений» на футбольных полях в парках и клубах города. Рисунки были сделаны в зоне футбольных ворот, имитируя отбитое нападение голкипером.

 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

 

Расскажите друзьям про новость