Спалюй велокалорії: TABASCO створило кі-віжуал для Київської сотки 2020
03 Сен 2020, 13:27

Спалюй велокалорії: TABASCO створило кі-віжуал для Київської сотки 2020

100-кілометровий марафон відбудеться 6 вересня

Шостий рік поспіль агентство TABASCO розробляє візуальний стиль для Київської сотки. Цьогоріч комунікація втілена через образ їжі. 

Ключовий віжуал — бургер, що складається із різних деталей велосипеда. 

Олександр Смірнов, партнер та креативний директор TABASCO:
“Сотка для нас це можливість щороку знаходити нові інсайти. Цього разу ми вирішили зайти з боку “велокалорій”

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость