Спалюй велокалорії: TABASCO створило кі-віжуал для Київської сотки 2020
03 Сен 2020, 13:27

Спалюй велокалорії: TABASCO створило кі-віжуал для Київської сотки 2020

100-кілометровий марафон відбудеться 6 вересня

Шостий рік поспіль агентство TABASCO розробляє візуальний стиль для Київської сотки. Цьогоріч комунікація втілена через образ їжі. 

Ключовий віжуал — бургер, що складається із різних деталей велосипеда. 

Олександр Смірнов, партнер та креативний директор TABASCO:
“Сотка для нас це можливість щороку знаходити нові інсайти. Цього разу ми вирішили зайти з боку “велокалорій”

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость