Спалюй велокалорії: TABASCO створило кі-віжуал для Київської сотки 2020
03 Сен 2020, 13:27

Спалюй велокалорії: TABASCO створило кі-віжуал для Київської сотки 2020

100-кілометровий марафон відбудеться 6 вересня

Шостий рік поспіль агентство TABASCO розробляє візуальний стиль для Київської сотки. Цьогоріч комунікація втілена через образ їжі. 

Ключовий віжуал — бургер, що складається із різних деталей велосипеда. 

Олександр Смірнов, партнер та креативний директор TABASCO:
“Сотка для нас це можливість щороку знаходити нові інсайти. Цього разу ми вирішили зайти з боку “велокалорій”

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость