Спалюй велокалорії: TABASCO створило кі-віжуал для Київської сотки 2020
03 Сен 2020, 13:27

Спалюй велокалорії: TABASCO створило кі-віжуал для Київської сотки 2020

100-кілометровий марафон відбудеться 6 вересня

Шостий рік поспіль агентство TABASCO розробляє візуальний стиль для Київської сотки. Цьогоріч комунікація втілена через образ їжі. 

Ключовий віжуал — бургер, що складається із різних деталей велосипеда. 

Олександр Смірнов, партнер та креативний директор TABASCO:
“Сотка для нас це можливість щороку знаходити нові інсайти. Цього разу ми вирішили зайти з боку “велокалорій”

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Расскажите друзьям про новость