Соціальний проект від «Люксоптики» переміг у конкурсі бізнес-кейсів з КСВ
27 Дек 2019, 10:29

Соціальний проект від «Люксоптики» переміг у конкурсі бізнес-кейсів з КСВ

«Здоровий зір» — соціальний проект мережі оптик «Люксоптики»  переміг у IX Національному конкурсі бізнес-кейсів з КСВ 2019 з впровадження Цілі 3 «Міцне здоров’я та благополуччя». Партнерами в реалізації проекту в 2019 році
виступили Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» та PR-агентство PointeR.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ключова мета соціального проекту «Здоровий зір» компанії «Люксоптики» – розвиток
культури відповідального ставлення населення України до свого здоров’я, а саме – до зору.
Проект покликаний вирішити важливі соціальні питання:

 підняття серед дорослого та дитячого населення України рівня обізнаності щодо важливості регулярних оглядів органу зору та формування культури догляду за зором;

 проведення заходів із запобігання захворювань органів зору серед дітей та дорослих;

 впровадження регулярних профілактичних оглядів органу зору як самого дієвого способу своєчасної діагностики та раннього лікування вад зору. Це дозволить зберегти зір людям та виростити здорових дітей;

 донесення необхідності регулярних профілактичних оглядів у офтальмолога два рази на рік, навіть при відсутності скарг;

 показ суспільству, що носити окуляри – це круто;

— донесення думки про те,  що вади зору — це просто моя особливість, а окуляри — це мій особистий стиль і моя індивідуальність.

Проект «Здоровий зір» стартував у 2016 році в школах України, також була впроваджена безкоштовна діагностика зору за попереднім записом по понеділках з 09:00 до 13:00 в мережі оптик компанії. За результатами першого року реалізації проекту стало зрозуміло, що проблема з зором у населення України існує та потребує систематичного підходу для її вирішення. За майже 4 роки існування проекту було перевірено понад 33 000 дорослих і дітей в школах України, в поєднанні з мобільною діагностикою в межах України та в оптиках мережі. Залучити до проекту українські школи та провести з ними початкову комунікацію допоміг Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності». Крім цього, з організацією проекту допомагало PR-агентство PointeR, завдяки якому були відпрацьовані необхідні домовленості, налагоджена комунікація з директорами шкіл та іншими приймаючими проект закладами, велась активна комунікація у ЗМІ.

«В усьому світі гостро стоїть питання ранньої діагностики та лікування порушень зору у дітей. Завдання нашого проекту полягає в тому, щоб піклуватися про збереження здорового зору у підростаючого покоління, виявляти порушення зору у дітей та спрямовувати їх до фахівців, запобігаючи швидкому розвитку захворювань очей», — головний лікар національної мережі «Люксоптика» Харченко Лариса Борисівна. 

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel