«Здоровий зір» — соціальний проект мережі оптик «Люксоптики» — переміг у IX Національному конкурсі бізнес-кейсів з КСВ 2019 з впровадження Цілі 3 «Міцне здоров’я та благополуччя». Партнерами в реалізації проекту в 2019 році
виступили Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» та PR-агентство PointeR.
Ключова мета соціального проекту «Здоровий зір» компанії «Люксоптики» – розвиток
культури відповідального ставлення населення України до свого здоров’я, а саме – до зору.
Проект покликаний вирішити важливі соціальні питання:
— підняття серед дорослого та дитячого населення України рівня обізнаності щодо важливості регулярних оглядів органу зору та формування культури догляду за зором;
— проведення заходів із запобігання захворювань органів зору серед дітей та дорослих;
— впровадження регулярних профілактичних оглядів органу зору як самого дієвого способу своєчасної діагностики та раннього лікування вад зору. Це дозволить зберегти зір людям та виростити здорових дітей;
— донесення необхідності регулярних профілактичних оглядів у офтальмолога два рази на рік, навіть при відсутності скарг;
— показ суспільству, що носити окуляри – це круто;
— донесення думки про те, що вади зору — це просто моя особливість, а окуляри — це мій особистий стиль і моя індивідуальність.
Проект «Здоровий зір» стартував у 2016 році в школах України, також була впроваджена безкоштовна діагностика зору за попереднім записом по понеділках з 09:00 до 13:00 в мережі оптик компанії. За результатами першого року реалізації проекту стало зрозуміло, що проблема з зором у населення України існує та потребує систематичного підходу для її вирішення. За майже 4 роки існування проекту було перевірено понад 33 000 дорослих і дітей в школах України, в поєднанні з мобільною діагностикою в межах України та в оптиках мережі. Залучити до проекту українські школи та провести з ними початкову комунікацію допоміг Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності». Крім цього, з організацією проекту допомагало PR-агентство PointeR, завдяки якому були відпрацьовані необхідні домовленості, налагоджена комунікація з директорами шкіл та іншими приймаючими проект закладами, велась активна комунікація у ЗМІ.
«В усьому світі гостро стоїть питання ранньої діагностики та лікування порушень зору у дітей. Завдання нашого проекту полягає в тому, щоб піклуватися про збереження здорового зору у підростаючого покоління, виявляти порушення зору у дітей та спрямовувати їх до фахівців, запобігаючи швидкому розвитку захворювань очей», — головний лікар національної мережі «Люксоптика» Харченко Лариса Борисівна.