Соціальний проект від «Люксоптики» переміг у конкурсі бізнес-кейсів з КСВ
27 Дек 2019, 10:29

Соціальний проект від «Люксоптики» переміг у конкурсі бізнес-кейсів з КСВ

«Здоровий зір» — соціальний проект мережі оптик «Люксоптики»  переміг у IX Національному конкурсі бізнес-кейсів з КСВ 2019 з впровадження Цілі 3 «Міцне здоров’я та благополуччя». Партнерами в реалізації проекту в 2019 році
виступили Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» та PR-агентство PointeR.

Ключова мета соціального проекту «Здоровий зір» компанії «Люксоптики» – розвиток
культури відповідального ставлення населення України до свого здоров’я, а саме – до зору.
Проект покликаний вирішити важливі соціальні питання:

 підняття серед дорослого та дитячого населення України рівня обізнаності щодо важливості регулярних оглядів органу зору та формування культури догляду за зором;

 проведення заходів із запобігання захворювань органів зору серед дітей та дорослих;

 впровадження регулярних профілактичних оглядів органу зору як самого дієвого способу своєчасної діагностики та раннього лікування вад зору. Це дозволить зберегти зір людям та виростити здорових дітей;

 донесення необхідності регулярних профілактичних оглядів у офтальмолога два рази на рік, навіть при відсутності скарг;

 показ суспільству, що носити окуляри – це круто;

— донесення думки про те,  що вади зору — це просто моя особливість, а окуляри — це мій особистий стиль і моя індивідуальність.

Проект «Здоровий зір» стартував у 2016 році в школах України, також була впроваджена безкоштовна діагностика зору за попереднім записом по понеділках з 09:00 до 13:00 в мережі оптик компанії. За результатами першого року реалізації проекту стало зрозуміло, що проблема з зором у населення України існує та потребує систематичного підходу для її вирішення. За майже 4 роки існування проекту було перевірено понад 33 000 дорослих і дітей в школах України, в поєднанні з мобільною діагностикою в межах України та в оптиках мережі. Залучити до проекту українські школи та провести з ними початкову комунікацію допоміг Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності». Крім цього, з організацією проекту допомагало PR-агентство PointeR, завдяки якому були відпрацьовані необхідні домовленості, налагоджена комунікація з директорами шкіл та іншими приймаючими проект закладами, велась активна комунікація у ЗМІ.

«В усьому світі гостро стоїть питання ранньої діагностики та лікування порушень зору у дітей. Завдання нашого проекту полягає в тому, щоб піклуватися про збереження здорового зору у підростаючого покоління, виявляти порушення зору у дітей та спрямовувати їх до фахівців, запобігаючи швидкому розвитку захворювань очей», — головний лікар національної мережі «Люксоптика» Харченко Лариса Борисівна. 

Расскажите друзьям про новость