«Сніданок з 1+1» змінює назву та команду
01 Авг 2008, 10:47

«Сніданок з 1+1» змінює назву та команду

З початком нового сезону 26-го серпня в ранковому ефірі каналу "1+1" з’явиться кардинально оновлена розважально-інформаційна програма "Сніданок з 1+1"

«Сніданок з 1+1» змінює назву та команду

З початком нового сезону 26-го серпня в ранковому ефірі каналу "1+1" з’явиться кардинально оновлена розважально-інформаційна програма "Сніданок з 1+1". Виробництвом та переформатуванням проекту займеться команда Телевізійної Служби Новин під керівництвом глави департаменту інформаційного і суспільно-політичного мовлення Наталії Катеринчук.

 

З квітня 2008 року виробництвом програми "Сніданка з 1+1" займалася команда продюсера і телеведучого Олега Панюти, з яким канал уклав річний договір про співробітництво. Однією з умов угоди були певні рейтингові показники проекту. Проте програма так і не змогла досягти обумовлених цифр. У зв'язку з цим керівництвом каналу було ухвалене рішення передати виробництво ранкової розважальної програми команді ТСН.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

"Ми починаємо ефір "інформаційним ранком", що в принципі є новою історією для України. Ми вважаємо, що вранці країна повинна знати, що трапилось в державі і світі за той час, поки вона спала. Люди мають право це знати, і на сьогоднішній день ніхто не реалізовував це право в повному обсязі”, — говорить Наталя Катеринчук.

 

У свою чергу Олег Панюта отримав пропозицію представити ряд телевізійних проектів, які могли б бути реалізовані в рамках ефіру "1+1".

 

"Телебачення – явище мобільне і динамічне, тому традиційно в кожному новому телевізійному сезоні ми прагнемо відновити програмну сітку. Для "1+1" ранковий ефір стратегічно важливий. Команда Наталії Катеринчук запропонувала цікаве рішення. Судячи з рейтингів ТСН, що зростають, вони знайшли правильну тональність спілкування з глядачем", — відзначає гендиректор каналу Максим Варламов.

Расскажите друзьям про новость