28 Мар 2008, 09:13

СМЕ інвестує в україномовний телепродукт мільйони доларів

СМЕ інвестує в україномовний телепродукт мільйони доларів

Компанія Central European Media Enterprises (СМЕ) має намір інвестувати у виробництво україномовного телепродукту сотні мільйонів доларів.

 

Про це у розмові з «Телекритикою» повідомила виконавчий віце-президент компанії Марина Вільямс.

 

27 березня стало відомо про призначення Максима Варламова генеральним директором «1+1», а Наталії Катеринчук — керівником департаменту інформаційного та суспільно-політичного мовлення каналу. Ці рішення були ухвалені на засіданні Наглядової ради «1+1» 26 березня. Також було вирішено створити на базі підприємства «Інтер-Медіа» виробничу структуру, яку очолять Юрій Морозов та Володимир Карташков.

 

Річ у тому, що Максим Варламов перебував на посаді заступника генерального директора тривалий час, і стояв на чолі компанії під час її створення.

 

Ми вважаємо, що своєю роботою він заслужив на підвищення. Те саме стосується й Вікторії Горенштейн, яка призначена заступником генерального директора. Вона класний спеціаліст з оперативної діяльності компанії та контролю бюджетних коштів.

 

Якщо сила Макса у розвитку стратегії бізнесу, то сила Віки — у фінансовому менеджменті. Разом вони становлять справжню команду.

 

Що ж до пана Морозова, то ми вирішили звільнити його від тієї кількості обов'язків, якою він був зв'язаний як топ-менеджер компанії, оскільки в нього є великий креативний потенціал. Саме у зв'язку з цим він призначений генеральним директором виробничої структури «Інтер-медіа».

 

Чи входить «Інтер-медіа» до складу групи компаній «1+1»?

 

Входить, але вона є незалежною і підпорядковується Наглядовій раді.

 

Чи плануєте ви виокремити виробництво новин у окремий продакшн, який працюватиме на всі канали медіагрупи?

 

Поки що ні. Новини залишаться невід'ємною частиною «1+1».У перспективі ми переглядатимемо формат наших інших каналів. Не виключаю можливості, що відділ новин «1+1» також стане виробничою базою для інших каналів.

 

Чому було вирішено змінити керівника інформаційної служби?

 

Фактично, коли Володимир прийшов до нас на роботу, на першому етапі йшлося про виробництво програмного продукту для «1+1», оскільки його потенціал із креативного погляду необмежений.

 

На той час пріоритетом був ребрендинг та переформатування новин, тому йому було надане завдання зайнятись саме цим. Позаяк ми бачимо, що він виконав це завдання, ми пересунули його на посаду, на яку він претендував від самого початку — Володимир займатиметься розвитком програмного продукту.

 

Які саме завдання стоять перед Максимом Варламовим і Наталією Катеринчук?

 

Зробити канал і новини №1 у країні. Перш за все, вони мають переглянути сітку мовлення на осінь 2008 року з погляду фінансової оптимізації та з погляду запуску нових програм, які могли б принести вищі рейтинги.

 

Чи розпочнуться зміни у мовленні каналу вже зараз, чи лише після завершення розробки стратегії, про яку ви говорили раніше?

 

Питання не у стратегії, а у ресурсах. Якщо нам удасться за короткий термін підтягнути ресурси, зміни можуть відбутись найближчим часом. Але на сьогодні це питання людського ресурсу: талановитих і провідних виробників програм українського ринку. Ми будемо залучати всі подібні ресурси, які тільки є на ринку.

 

У яких сферах ви залучатимете людей?

 

Розширення новин, розвиток художнього, розважального, документального програмного продукту. Потрібні переважно творчі люди.

 

Чи плануєте ви запровадити на каналі посаду генерального продюсера?

 

Поки що ні, оскільки «Інтер Медіа» виконуватиме виробничі завдання, які будуть поставлені програмним директором «1+1».

 

Ця структура вироблятиме продукт виключно для «1+1»?

 

Не тільки. Але, безперечно, канал «1+1» матиме право першої руки.

 

Чи заплановані ще якісь зміни у менеджменті каналу? Чи залишаться на своїх посадах комерційний і маркетинговий директори?

 

Поки що ми не маємо планів щодо змін цих посад, хіба що укріплення цих відділів додатковими кадрами, особливо відділ research, який буде включений у відділ маркетингу.

 

Нам потрібні спеціалісти-аналітики, яких ми шукаємо на ринку. Це пов'язано не лише з новою панеллю, але і з тим, що ми хочемо професійно аналізувати ринок і нашу аудиторію, розуміти, хто наш глядач.

 

Яким чином СМЕ і «1+1» збираються реагувати на претензії з боку Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, яка збирається винести каналу попередження?

 

Наша позиція така: ми дотримуємось законів, які діють у країні, і виконуємо всі законодавчі норми. Оскільки ми публічна компанія, ми зобов'язані це робити. Але ми не можемо виконувати вимоги, які не збігаються із законодавством.

 

На наш погляд, необхідно привести до ладу низку речей. Наприклад, порядок та умови ліцензування мають відповідати законодавству. На сьогодні за законом українською мовою має бути 75% програмного продукту. Ліцензії ж містять різні вимоги щодо мови: одним каналам 50%, іншим 100%… Це неправильний підхід, він не є рівноправним і перешкоджає створенню балансу на ринку.

 

Чи плануєте ви вдаватись до якихось дій у зв'язку з цим?

 

Так, ми захищатимемо свої інтереси. Але у той самий час будемо виконувати всі закони.

 

Яким саме чином ви захищатимете свої інтереси?

 

Якщо нас переслідуватимуть незаконно, то через відомі процедури. Зараз попередження нам не винесено. Ми — канал, який більше, ніж хто завгодно на ринку, виконує квоту української мови.

 

І саме створення виробничої структури на базі «Інтер-медіа», її укріплення новим менеджментом пов'язане з інвестуванням в український продукт. Адже ми хочемо виробляти високоякісний продукт українською мовою, у першу чергу розрахований на ринок України. Продакшн уже почав працювати, але його необхідно буде розбудувати з погляду організаційної структури і персоналу.

 

Скільки ви плануєте інвестувати в україномовний продукт?

 

Загальні інвестиції, думаю, вимірюватимуться не у десятках, а в сотнях мільйонів доларів.

 

Наталія Данькова

Расскажите друзьям про новость

Новое видео