«Слов’яночка» пропонує зазирнути у натуральне молоко
12 Май 2020, 11:56

«Слов’яночка» пропонує зазирнути у натуральне молоко

Національний молочний бренд «Слов’яночка», що входить до портфеля компанії PepsiCo Ukraine, разом із креативним партнером — агенцією Brain Tank / Royal Advertising акцентували увагу на стовідсотково натуральному молоці, яке смакує завдяки тому, що в ньому немає нічого зайвого.


«Ми вважаємо фокусування на UHT-пакуванні молока бренда «Слов’яночка»дуже своєчасним, — коментує ситуацію стратег Brain Tank, Дмитро Павленко, — бо воно спеціально адаптовано для довшого зберігання, що наразі дуже важливо для споживача».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость