«Слов’яночка» пропонує зазирнути у натуральне молоко
12 Май 2020, 11:56

«Слов’яночка» пропонує зазирнути у натуральне молоко

Національний молочний бренд «Слов’яночка», що входить до портфеля компанії PepsiCo Ukraine, разом із креативним партнером — агенцією Brain Tank / Royal Advertising акцентували увагу на стовідсотково натуральному молоці, яке смакує завдяки тому, що в ньому немає нічого зайвого.


«Ми вважаємо фокусування на UHT-пакуванні молока бренда «Слов’яночка»дуже своєчасним, — коментує ситуацію стратег Brain Tank, Дмитро Павленко, — бо воно спеціально адаптовано для довшого зберігання, що наразі дуже важливо для споживача».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость