Скільки заробляють працівники медіа та які вимоги до пошукачів
16 Ноя 2021, 10:10

Скільки заробляють працівники медіа та які вимоги до пошукачів

Про роботу на телебаченні та радіо мріє багато молоді. Вона приваблює не лише романтикою. Представники українських ЗМІ щоденно освітлюють оперативні події, реагують на проблеми суспільства та чинять вплив на суспільну думку. Чи легко отримати роботу в медіа, яку зарплату платять у цій сфері, та які вимоги до пошукачів озвучують роботодавці, розповідають спеціалісти аналітичного центру кадрового порталу grc.ua.

Конкуренція на одне робоче місце у медіа-сфері традиційно висока. Вакансії у сфері телебачення перекривають потребу на 15%, а умовний конкурс на 1 робоче місце складає 7 осіб. На радіо конкуренція ще вища – 17 спеціалістів на одне умовне місце. При цьому варто зазначити, що ринок медіа майже не росте, місткість ринку низька, тому спеціалісти мігрують з одного медіа у інше. 

На надто приємна інформація й щодо зарплат. Згідно аналізу бази вакансій та резюме grc.ua , середня зарплата, яку пропонують на радіо складає 14 300 грн, а на телебаченні 23 000 грн. При цьому представники медіа-сфери бажали б отримувати більше – на радіо в середньому 18 600 грн.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Роботодавці медіа-сфери охоче беруть до своїх команд спеціалістів з досвідом роботи. Більше половини актуальних вакансій (67% на телебаченні, 80% — на радіо) відкрито для спеціалістів з досвідом роботи від 1 до 3 років. 

Аби претендувати на роботу на радіо та телебаченні, фахівці повинні мати вищу та додаткову профільну освіту, грамотну мову. Крім цього роботодавці медіа-сфери віддають перевагу креативним, пунктуальним пошукачам з високим рівнем самоорганізації, які вміють працювати у команді та своєчасно реагувати на події. 

Аналіз бази вакансій показує, що цінними навичками на думку роботодавців медіа-сфери також є:

  • Вміння працювати з великими обсягами інформації
  • Аналітичні та комунікативні навички
  • Готовність працювати в умовах напруженого графіка, багатозадачності та жорстких дедлайнів
  • Хороші аналітичні та комунікативні навички

Дані отримані в результаті аналізу бази резюме та вакансій кадрового порталу grc.ua в листопаді 2021 року.

Расскажите друзьям про новость