Символи українських міст закликали вакцинуватися
12 Июл 2021, 17:20

Символи українських міст закликали вакцинуватися

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) разом з Міністерством охорони здоров’я України та комунікаційною агенцією Postmen — запустили кампанію «Час вакцинуватися».

Було створено серію зовнішньої реклами для найбільших населених пунктів України, де ілюстровані символи українських міст звертаються до їхніх мешканців та нагадують, що цьому місту час вакцинуватися.

Так, наприклад, львів’яни зустрічають на вулицях мальованого, проте добре відомого їм лева, який є історичним символом заснування міста.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кияни — Кия, Щека, Хорива та Либідь, засновників столиці. Харків’яни — козака Харько, міфічного персонажа, який за легендою заснував однойменне місто. Одесити — дюка де Рішельє, якого у свій час мешканці міста називали «наш дюк» та вважали засновником Одеси. А ось Дніпряни — кам’яних баб, людиноподібних статуй, яких давні люди вважали ідолами-оберегами міста.

Продовженням серії став загальний креатив для всіх міст України. Головний мотив — це годинник, який продовжує ідею про те, що для всіх нас настав час вакцинуватися.

Кампанія була створена за підтримки Агенства США з міжнародного розвитку (USAID).

Нагадуємо, що щепитися в центрі вакцинації може будь-яка повнолітня людина, яка записалася до листа очікування через “Дію” чи контакт-центр МОЗ.

Список пунктів щеплень та центрів вакцинації.

Расскажите друзьям про новость