«Сільпо» створив кошик для закоханих
15 Фев 2022, 11:43

«Сільпо» створив кошик для закоханих

До Дня святого Валентина в «Сільпо» з’явився символічний кошик. Його створили спеціально для закоханих та надрукували на 3D-принтері. Особливість кошика у тому, що нести його можна лише вдвох. І лише з любов’ю!

Перевершники «Сільпо» часто стають свідками маленьких історій любові. Вони помічають турботу, коли пари зустрічаються у магазині, щоб  купити продукти після важкого дня, вловлюють їхні закохані погляди. Ми впевнені, що в таких миттєвостях криються великі почуття любові, ніжності, опіки. Перевершники «Сільпо» часто стають свідками маленьких історій любові. Вони помічають турботу, коли пари зустрічаються у магазині, щоб  купити продукти після важкого дня, вловлюють їхні закохані погляди. Ми впевнені, що в таких миттєвостях криються великі почуття любові, ніжності, опіки.
Катерина Огуряєва
директорка з маркетингу «Сільпо»

Якщо гості тепло відгукнуться про новий досвід покупки, у мережі з’явиться більше таких кошиків. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость