До Дня святого Валентина в «Сільпо» з’явився символічний кошик. Його створили спеціально для закоханих та надрукували на 3D-принтері. Особливість кошика у тому, що нести його можна лише вдвох. І лише з любов’ю!
Перевершники «Сільпо» часто стають свідками маленьких історій любові. Вони помічають турботу, коли пари зустрічаються у магазині, щоб купити продукти після важкого дня, вловлюють їхні закохані погляди. Ми впевнені, що в таких миттєвостях криються великі почуття любові, ніжності, опіки. Перевершники «Сільпо» часто стають свідками маленьких історій любові. Вони помічають турботу, коли пари зустрічаються у магазині, щоб купити продукти після важкого дня, вловлюють їхні закохані погляди. Ми впевнені, що в таких миттєвостях криються великі почуття любові, ніжності, опіки.
Катерина Огуряєва
директорка з маркетингу «Сільпо»
Якщо гості тепло відгукнуться про новий досвід покупки, у мережі з’явиться більше таких кошиків.
Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!
Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!
Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.