«Сільпо» розпочав проєкт зі створення годівничок для птахів у рамках промо власної доставки
04 Янв 2021, 17:36

«Сільпо» розпочав проєкт зі створення годівничок для птахів у рамках промо власної доставки

Перші п’ять годівничок уже встановлено біля київських житлових комплексів, поряд з якими немає «Сільпо», але є можливість пройти за QR-кодом і замовити доставку з інтернет-магазину. Концепція кожної годівнички унікальна та спроєктована за мотивами вже наявних дизайнерських супермаркетів. 

Так, у столиці можна зустріти годівнички у вигляді традиційної шрі-ланкійської хатинки, японського чайного будиночка, східного шатра, як у каравані на Шовковому шляху, або навіть у вигляді цілого прибережного села Скандинавії. 

А за основу найбільш фантазійної годівнички з уже реалізованих взято постмодерністський стиль мемфіс, у якому оформлено один із львівських магазинів.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Всього дизайнерських супермаркетів у мережі на сьогодні більш як 60, а отже, незабаром зустріти дивовижні годівнички можна буде по всій країні. Щоразу, коли будете бачити годівничку, згадайте, що птахам дуже потрібна допомога. А замовити щось смачненьке і для себе, і для них ви можете в інтернет-магазині «Сільпо».

«Ми впевнені, що незвичайні яскраві конструкції привернуть увагу та залучать до годування птахів і дорослих, і дітей. Команда дизайнерів «Сільпо» взялася за будівництво хоча й зовсім малих архітектурних форм, але все одно важливих. Українські зими стали помітно теплішими, однак взимку птахи потерпають не так від низьких температур, як від нестачі їжі. А добре поїсти люблять усі. І якщо птахам у цей непростий період потрібна допомога людини, то на поміч людям завжди готові примчати Смаковершники ― власні кур’єри мережі «Сільпо». Навіть якщо поряд із домом немає улюбленого супермаркету або просто немає можливості вийти за покупками ― все найсмачніше однаково близько та буде доставлено якнайшвидше», — розповідає Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо». 

Навесні 2020 року під час першого локдауну в «Сільпо» запустили власну доставку товарів. Тоді було ухвалено рішення передусім охопити увагою тих, хто найбільше потребує турботи. У «Сільпо» вирішили розпочати з 45 міст, в яких малорозвинені кур’єрські служби, щоб в якомога більшої кількості людей була можливість комфортно зробити замовлення продуктів, не виходячи з дому. За цей час проєкт із власної доставки команді вдалося розширити, наразі він діє по всьому Києву та в інших містах.

Перші п’ять дизайнерських годівничок для птахів у м. Київ: 

  • Нордична, ЖК «Рибальський» на вул. Набережно-Рибальська;
  • Шрі-Ланка, ЖК «Автограф» на вул. Генерала Жмаченка, 28;
  • Шовковий шлях, ЖК «А52» на вул. Січових Стрільців, 44;
  • Японський чайний будиночок, ЖК Standart One на вул. Васильківська, 100а;
  • Мемфіс, ЖК «Файна Таун» на вул. Салютна, 2.  

Расскажите друзьям про новость