Мережа супермаркетів «Сільпо» розпочинає кампанію в підтримку екосвідомого споживання ― «Мій останній стаканчик». Усім Гостям пропонується зловити момент усвідомлення та дати собі обіцянку відмовитися від використання одноразових стаканчиків і перейти на багаторазові чашки.
Як часто бувало, що ви замовляєте каву з собою і одночасно пригадуєте, що екочашка залишилася вдома, і знову доведеться брати каву в одноразовий посуд? «Сільпо» пропонує зосередитися на цій екодружній думці. У кава-поінтах супермаркетів, кав’ярнях FEELtrd чи в будь-яких інших місцях пообіцяйте собі, що саме цей стаканчик буде справді останнім.
До ініціативи вже долучилися ведучий і YouTube креатор Євген Синельников, музикант Валерій Харчишин, блогери Мурафа, Олена Венум і Люда з Голівуда.
Як додати фану і одночасно взяти участь у розіграші подарунків від «Сільпо» за таку хорошу справу:
- Влаштуйте краш-тест стаканчику: наприклад, розривайте гофрований папір.
- Напишіть чарівні слова «Мій останній» і розпишіться.
- Почаклуйте фломастерами — перетворіть стаканчик на витвір мистецтва.
- Сфотографуйте та опублікуйте результат у соцмережах з хештегом #мій_останній_стаканчик та тегом @silpoua.
- Вигравайте подарунки.
Серед тих, хто влаштує краш-тест стаканчикам, «Сільпо» розігрує 5 подарункових сертифікатів номіналом 1000 гривень на покупки в супермаркетах мережі.
Ініціатива «Сільпо» ― це про впровадження екосвідомого мислення і способу життя. Адже “тривалість” життя одноразового стаканчика всього 15 хвилин, і після у смітник. Відмовившись від цього, кожен робить свій вклад в збереження природи. І, напевно, навіть кава у багаторазовій чашці смакуватиме по-особливому.