Штучна ялинка та подарунки до 3000 грн: українці про Новий рік
30 Дек 2021, 10:16

Штучна ялинка та подарунки до 3000 грн: українці про Новий рік

Українці сподіваються, що прийдешній рік буде кращим за минулий – або принаймні таким самим (57% та 22% відповідно). Цьогоріч настрої більш оптимістичні – минулого року на кращий рік розраховували 41% опитаних, при цьому 15% з них відповіли, що новий рік буде точно кращим (цьогоріч так вважають 25%). Про це свідчать дані Kantar online TRACK, листопад 2021. 

Новий рік – це…

Новий рік для українців залишається передусім приводом зібратися всією родиною (45%), хоча й для меншої кількості опитаних, ніж минулого року (51%). Також це свято – привід порадувати подарунками близьких і друзів (37% – значущо менше проти минулого року, 42%), можливість весело провести час з друзями, близькими (36%), привід замислитися над своїм життям, тим, що зроблено (34%). У порівнянні з минулим роком зросла частка тих, хто вважають новорічне свято приводом отримати подарунки (14% проти 10%).

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Українці вважають настання нового календарного року хорошим часом, щоб більше часу проводити з рідними, близькими, друзями (45%), а також більше подорожувати та відвідувати цікаві місця (33%), накопичити фінансові заощадження (30%) та попіклуватися про своє здоров’я (28%).

Святкування

Переважна більшість українців планують святкувати настання 2022 року вдома (89%). 2% планують святкування у кафе, ресторані (це значущо більше проти 0,5% минулого року), ще по 2% святкуватимуть на головній ялинці та в подорожі по Україні.

Половина українців планують прикрасити свою оселю штучною ялинкою (49%). 26% опитаних планують поставити живу ялинку, 15% обрали гілля живої ялинки, 5% – штучної.

Покупки та подарунки

Українці купують подарунки до Нового року заздалегідь: 31% – частково, 27% – повністю.

Ті, хто купують усі подарунки заздалегідь, роблять це за місяць або тиждень до свят (56% та 33% відповідно).

Окрім того, серед тих, хто купують подарунки, роблять це передусім у різних магазинах у торгових центрах (63%), а також в інтернет-магазинах (54%) та в супермаркетах (32%).

Українці схильні робити покупки до Нового року за акціями. Їжу за акціями купують 52% опитаних, подарунки – 49%.

Понад половина (55%) мають намір витратити на подарунки до 3000 грн. (18% – до 1000 грн, 20% – від 1000 до 2000 грн, 17% – від 2000 до 3000 грн).

Половина українців планують дарувати на зимові свята смаколики (48%). Вони залишаються найпопулярнішим подарунком, хоча минулого року їх дарували значущо більше опитаних – 52%.

В ТОП-10 подарунків увійшли: косметика (29%), іграшки, дитячі речі (27%), предмети декору, сувеніри (24%),  одяг (21%), гаджети (18%), алкоголь (16%), готові набори подарунків (15%), чай та кава (12%), прикраси (12%).

Опитування репрезентує міське населення України (включно з смт) у віці 18-55 років за статтю, віком, типом населеного пункту, регіону. Обсяг вибірки 1000 респондентів.

Метод: онлайн-опитування (проникнення інтернету в цій групі – 84%).

Квотна вибірка. Квоти за статтю, віком, регіоном, розміром населеного пункту.

Дата польових робіт: листопад 2021.

Дослідження проведене за ініціативи та фінансування Kantar Україна.

Расскажите друзьям про новость