Школа робототехніки RoboUA провела ребрендинг
05 Фев 2020, 14:30

Школа робототехніки RoboUA провела ребрендинг

Діти ненавидять школу, бо вона не готує до реального життя. Тим паче – до майбутнього. А у ньому все найкрутезніше – роботи, нейронні мережі, віртуальні подорожі та інший кіберпанк в стилі Ілона Маска. На цьому і був заснований новий дизайн для RoboUA. Логотип виконаний у техніці з елементами друкованих електронних плат, а шрифти відсилають до теми робототехніки. Зокрема в літеру r закодовано роботизовану руку KUKA. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Аби було ще цікавіше, ми створили концепцію фірмових персонажів. Так роботи перетворилися на носіїв нового стилю. Страшні, серйозні, веселі – кожен може підібрати собі улюбленого robo-трансформера зі світу нової айдентики бренду.

Тепер RoboUA дає не тільки інноваційні знання, але й дитячу superpower – натхнення. Новий стиль уже встигли використати у тактичній кампанії «літній табір», ціль якої була мотивувати батьків зробити літо своєї дитини корисним, поки вона не пропустила його, ніби прерол на YouTube.  

 

 

Ребрендинг розробили в Michurin. 

Расскажите друзьям про новость