Пиво для онкохворих і додаток для лелек: що показували на фестивалі соцреклами Molodiya Festival
02 Ноя 2020, 14:37

Пиво для онкохворих і додаток для лелек: що показували на фестивалі соцреклами Molodiya Festival

У Києві завершився міжнародний фестиваль соцреклами Molodiya Festival’20. У шортлист, крім українських, потрапили ролики з Австралії, Португалії, Італії, Індонезії, Угорщини, Індії, Ірану та Білорусі, шестигодинну позаконкурсну програму формували у партнерстві із фестивалем креативності Golden Drum (Словенія), який цього року скаcували.

Тематика фестивальних роликів різноманітна — відповідальне споживання природних ресурсів, секс-просвіта, донорство органів, дестигматизація ВІЛ-інфікованих, вчасне діагностування хвороб і багато інших.

Польський кейс «Rainbow» розповідає про інсталяцію на підтримку ЛГБТ-спільноти, яка перехитрила праворадикалів:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ще один кейс із Польщі — Mama Beer — про пиво для жінок, котрі борються з раком грудей:

Кампанія і додаток The Nest Address рятує лелек, які гніздяться на опорах ліній електропередач:

Для нас важливо не тільки промотувати українську соціалку для широкого загалу, а й показувати українським креаторам та ініціаторам соцпроєктів ефективні світові кейси. Бо соцреклама — це не про покричати чи поплакати над проблемою, це не про красивий звіт для донора, соцреклама — це про рішення проблеми. Як платформа соцкампаній ми також самі створюємо соціалку і чудово знаємо, що для багатьох міжнародних організацій чи держструктур, коли йдеться про соцпроєкт, поняття KPI або взагалі не знайоме, або вимірюється кількістю розданих брошюр. Ми ж переконані, що KPI соцпроєкту і соцреклами — це конкретні зміни. Тому наша позаконкурсна світова програма має на меті надихнути і замовників, і творців української соціалки.
Наталя Шевчук
співорганізаторка Molodiya Festival

Перше місце фестивалю в українській програмі отримали ролики для кампанії ВліпиЗаСебе, які закликають молодь не ігнорувати вибори.

Відео соціальної ініціативи DOG MA отримало друге місце. Проєкт покликаний зламати стереотипи про важливість породи й умовної «краси» домашніх тварин.

Реклама сервісу Animal-ID пояснює, чому важливо вносити домашніх улюбленців у базу реєстрації тварин.

Усі покази та лекції фестивалю можна переглянути тут.

Расскажите друзьям про новость