Щит і кишеня: айдентика міського цифрового сервісу Київ Цифровий
17 Июн 2021, 16:27

Щит і кишеня: айдентика міського цифрового сервісу Київ Цифровий

Команда Bulanov büro розробила айдентику міського цифрового сервісу Київ Цифровий: створили логотип, візуальну систему, брендбук та позиціювання бренду.

Минулої осіні Bulanov büro разом із IT-командю КП «ГІОЦ», яка працювала над оновленим застосунком міських сервісів почали розробку ідентичності бренду Київ Цифровий. На початку 2021 року ГІОЦ запустили застосунок, а весною оновлений дизайн транспортної картки та рекламну комунікацію в столиці.

«Це був приємний досвід співпраці із професійною IT-командою «ГІОЦ», з якою ми об’єдналися щоб створити виразну комунікацію для Київ Цифровий — багаторівневого проєкту, створеного для організованої, структурованої та зручної для сторін співпраці м. Києва з містянами та гостями столиці в цифровому форматі. Майданчиком для такої взаємодії є додаток Київ Цифровий. Проєкт передбачає поступове насичення повсякдення користувача додатку корисними та практичними інструментами, ціль яких — зробити життя в Києві зручним, впорядкованим і передбачувано комфортним.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

На громадських засадах ми створили: голос бренду і позиціювання; систему візуальної ідентичності з правилами та рекомендаціями щодо створення різних супроводжуючих комунікаційних носіїв; брендбук де зібрали усі елементи бренду», – розповідає дизайн-директор Bulanov büro Дмитро Буланов.

Позиціювання та тон комунікації бренду

Київ Цифровий —це діджитал-простір, де сформовані зрозумілі, довірчі й зручні відносини між Києвом і містянами. Екосистема, що об’єднує міські сервіси та надає їх у людяному, цифровому форматі. Застосунок Київ Цифровий — «рупор» мiста та майданчик для взаємодії. Місток, що прокладається від серця Києва до його містян. 

Виразний і лаконічний логотип об’єднує в собі декілька асоціативних образів — це щит і кишеня одночасно. Це відповідає позиціюванню комфортного та безпечного простору, що належить містянам. Концепцію бренду сформулювали фразою: «Київ Цифровий — місто в кишені».

Це Київ, що завжди поруч і де кожен почувається в безпеці. Все потрібне отримати так просто й швидко, ніби шурхнути рукою в кишеню.

Це Київ, що надає відчуття свого міста, бажання бути відповідальним і можливості робити життя кращим. Все своє під рукою, але надійно захищене, ніби щитом.

Семантика знаку та візуальні складники айдентики 

Основний символ та вся система айдентики об’єднала в собі впізнавані образи, символи, кольори та настрій столиці. Київ — затишний і динамічний, рішучий і романтичний, із ретро-серпанком і модерною естетикою, яка вплітається в настрій візуальної комунікації бренд-ідентичності Київ Цифровий.

Літера «К» має характерні впізнаванні форми, відсилання до стилізованого символу міста каштану. 

В анімованій версії логотипа з’являється слово «зручний» перед появою слова Цифровий. Це є «зашитий» меседж позиціювання «Київ Зручний Цифровий».

 У якості фірмових шрифтів ми обрали гарнітури українських шрифторобів  – це Kyiv*Type Sans, Дмитра Растворцева. Цей шрифт було створено на замовлення школи Projector, нашого бюро та агенції Banda, у рамках ініціативи із альтернативним символом Києва #newkyivlogo. Ми вирішили, що це логічне і доречне поєднання цифрового сервісу, який належить киянам, і шрифта, який був задуманий як елемент ідентифікації Києва і безкоштовний якісний інструмент комунікації. 

Другий шрифт це Daikon від Mint Type, авторства Олег Ліщука.

Для створення дружнього і динамічного настрою комунікації бренду Київ Цифровий створили графічний конструктор, який масштабується від абстракції до іконок та ілюстрацій.

Знак «К»

Знак літери «К» із логотипу є самодостатнім візуальним елементом стилю. Ми розробили варіативні способи використання цього ключового візуального образу бренду, наприклад: у паттернах, брендуванні світлин, використанні літери «К» в об’ємі, як самодостнього скульптурного об’єкту, різних офлайн та онлайн носіях.  

Три фірмові патерни «каштан», «клітинка» та «ешер» створені на базі елементу «К» із інженерно-футуристичним настроєм. Вони є декоративним доповненням комунікації бренду Київ Цифровий.

В рамках розробки айдентики ми запропонували концепції дизайну транспортної картки, а також учнівського і студентського квитка у єдиному системному рішені.

Фінальний дизайн транспортної карти синього кольору розроблявся командою ГІОЦ в рамках створеної бренд-айдентики.

Расскажите друзьям про новость