Соціальна ініціатива #вліпизасебе та креативне агентство ANGRY створили два 6-тисекундних ролики (bumper ads), щоб закликали українську молодь на місцеві вибори, які пройдуть 25 жовтня.
На початку ролика з’являється фраза «Катаєш? Заскоч на вибори». А потім вона буквально візуалізується: скейтер та райдер ставлять свої галочки в стилізований бюлетень під час виконання складного трюку.
Для правдивості, кожен ролик знімали одним дублем і не робили склейок на монтажі.
«Ходити на вибори важливо, бо від нас залежить наше майбутнє. Від наших вчинків і дій. Ваш вибір не обов’язково повинен подобатися іншим, головне, щоб він був свідомим і обдуманим. І якщо він у вас є, це краще ніж його немає», — говорить Юра, скейтер, який знявся в ролику.
За даними Центру Разумкова, минулого року на парламентських виборах проголосувало лише 27% української молоді. У #вліпизасебе сподіваються, що на місцевих виборах ситуація зміниться на краще.
«Ми всі різні, але усі хочемо жити в сучасних та комфортних містах. Саме на місцевих виборах ми обираємо тих, хто має забезпечувати нам не тільки хороші дороги для машин, а й, наприклад, велодоріжки чи скейтпарки. Тому ми хочемо, щоб молодь вліпила за себе і свої переконання, обравши депутатів і мерів, які зроблять наше життя кращим» — ділиться Світлана Колодій, координаторка проєктів та програм у Global Office.
Проєкт реалізовує громадська організація Global Office, в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» USAID/ENGAGE, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID та здійснюється Pact Ukraine.