Вийшов третій епізод Shades of Gold. Три Каннські кейси та три гостя
14 Авг 2020, 18:07

Вийшов третій епізод Shades of Gold. Три Каннські кейси та три гостя

Третій, ювілейний, випуск інтернет-передачі для рекламістів Shades of Gold вже тут. Знову три Каннські кейси, три гостя та трошки інтриги чи вийде розкусити логіку журі категорії PR 2015 року. 

Слідкуйте за думками гостей випуску, робіть власні ставки та висновки. Процес креативного розвитку буде значно приємнішим разом із Shades of Gold.

У головних ролях цього випуску:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Andrei Pahodnia, Creative Director, Forte Grey Belarus

Denis Keleberdenko, Creative Director, BBDO Ukraine Alexander Smirnov, Creative Director and Partner, Tabasco

Расскажите друзьям про новость