На початку серпня користувачі побачили сервіс онлайн-кредитування moneyveo у новому стилі. Відтепер у кольоровій гамі переважає фіолетовий та зелений колір, і всі сторінки сайту позначаються зміненим лого.
Новий формат сайту moneyveo віддзеркалює актуальну на сьогодні внутрішню філософію компанії. Швидкість і прозорість обслуговування, інноваційність, клієнтоорієнтованість та лідерство на ринку онлайн-кредитування – це ті основи, на яких ґрунтується робота moneyveo.
«Ми змінюємося. moneyveo задає тренди як лідер, тому ми оновлюємо стиль, щоб він відповідав внутрішнім процесам компанії та запитам наших клієнтів», – зазначає СCО moneyveo Максим Параска.
Попередня зелено-жовта відтінкова гамма оформлення онлайн-сервісу трансформувалася у фіолетово-зелену. Шрифти стали «легшими» для сприйняття. Новий лого у вигляді об’ємної пташки оригамі передає чіткість, простоту і прозорість – усе те, що найбільше цінують клієнти у роботі сервісу moneyveo. Водночас цей знак символізує складену купюру або гаманець, передаючи суть послуг компанії.
Стиль та логотип були розроблені на базі оновленого бренд-буку, створеного компанією TS/D agency – ТОП-2 креативною агенцією на ринку за оцінкою Всеукраїнської рекламної коаліції.
«moneyveo – це компанія, яка вирішує ваші проблеми миттєво та без зайвих питань. Тому в основі концепції оновленого лого ми бачили лаконічну іконку галочки-оригамі як знаку швидкості та простоти в отриманні кредиту, – зазначив директор TS|D agency Дмитро Цапко. – Особливість ребрендингу moneyveo полягає в тому, що новий символ поєднує в собі два моменти сервісу: буквальний – складена вдвічі купюра апелює до економічного напрямку роботи компанії, та метафоричний – політ вгору, або ж фінансова успішність клієнта. Функціональність оновленого лого полягає в його графічній простоті, що надає абсолютної гнучкості використання в айдентиці. Наприклад, символ може легко масштабуватись у формат аркуша, розкладатися на частини без втрати впізнаваності чи ставати об’ємним».
Нагадаємо, раніше технічний директор moneyveo Алекс Банасевіч розповів про боротьбу з шахрайством на прикладі кейсів компанії.
Було: