Сервіс онлайн-кредитування moneyveo змінив корпоративний стиль
09 Авг 2019, 09:43

Сервіс онлайн-кредитування moneyveo змінив корпоративний стиль

На початку серпня користувачі побачили сервіс онлайн-кредитування moneyveo у новому стилі. Відтепер у кольоровій гамі переважає фіолетовий та зелений колір, і всі сторінки сайту позначаються зміненим лого.  

Новий формат сайту moneyveo віддзеркалює актуальну на сьогодні внутрішню філософію компанії. Швидкість і прозорість обслуговування, інноваційність, клієнтоорієнтованість та лідерство на ринку онлайн-кредитування – це ті основи, на яких ґрунтується робота moneyveo. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми змінюємося. moneyveo задає тренди як лідер, тому ми оновлюємо стиль, щоб він відповідав внутрішнім процесам компанії та запитам наших клієнтів», – зазначає СCО moneyveo Максим Параска. 

Попередня зелено-жовта відтінкова гамма оформлення онлайн-сервісу трансформувалася у фіолетово-зелену. Шрифти стали «легшими» для сприйняття. Новий лого у вигляді об’ємної пташки оригамі передає чіткість, простоту і прозорість – усе те, що найбільше цінують клієнти у роботі сервісу moneyveo. Водночас цей знак символізує складену купюру або гаманець, передаючи суть послуг компанії. 

Стиль та логотип були розроблені на базі оновленого бренд-буку, створеного компанією TS/D agency – ТОП-2 креативною агенцією на ринку за оцінкою Всеукраїнської рекламної коаліції. 

 «moneyveo – це компанія, яка вирішує ваші проблеми миттєво та без зайвих питань. Тому в основі концепції оновленого лого ми бачили лаконічну іконку галочки-оригамі як знаку швидкості та простоти в отриманні кредиту, – зазначив директор TS|D agency Дмитро Цапко. – Особливість ребрендингу moneyveo полягає в тому, що новий символ поєднує в собі два моменти сервісу: буквальний – складена вдвічі купюра апелює до економічного напрямку роботи компанії, та метафоричний – політ вгору, або ж фінансова успішність клієнта. Функціональність оновленого лого полягає в його графічній простоті, що надає абсолютної гнучкості використання в айдентиці. Наприклад, символ може легко масштабуватись у формат аркуша, розкладатися на частини без втрати впізнаваності чи ставати об’ємним».  

Нагадаємо, раніше технічний директор moneyveo Алекс Банасевіч розповів про боротьбу з шахрайством на прикладі кейсів компанії

Було:

Расскажите друзьям про новость